Rozmowa z kraszem
Może masz szczęście i przyjaźnisz się ze swoim kraszem. A może macie ze sobą stały kontakt? Może chociaż rozmawiacie ze sobą na przerwach?Przedstawiam kilka wskazówek, które ułatwią wam przeprowadzenie rozmowy z ukochanym.
1.Wybierz datę - Piękny dzień, piękna pogoda. Idealny dzień, by zmienić coś w swoim życiu.
2. Ubierz się stosownie- Podkreśl swoje atuty (jeśli nie jesteś płaską deską), jednakże nie możesz wyglądać jak kobieta, która udziela się lub jest aktywna w akcjach społecznych na ulicach (if ju noł łot aj min).
3.Zbierz informacje na temat jego ulubionych rzeczy takich jak: ulubiony klub sportowy, ulubiony sport, typ muzyki, który lubi, gry w jakie gra (np. Majnkraft, GjeTeA)
4.Czekaj aż do ciebie podejdzie lub ......... weź sprawę w swoje ręce!!!! (if ju noł łot aj min). Zaatakuj go na przerwie lub w drodze do domu. Jeśli jego droga nie prowadzi do twojego domu powiedz, że idziesz do babci czy coś tam.
5.Jeżeli krasz zapierdziela do domu autobusem musisz się poświęcić i również jechać autobusem pełnym spoconych ludzi.
6.Dużo się uśmiechaj :):):) ( Tylko bez przesady bo będziesz wyglądać jak nołlajf, który pierwszy raz od roku rozmawia z człowiekiem).♡PORADY♡
1. Nie poruszaj nieznanych tematów (jeśli czegoś nie wiesz...... to trudno żyje się dalej).
2.Nie rozmawiaj o swoich ByFyFy (jeśli wogóle masz przyjaciół).
3. Masz trądzik? Ja też mam. Zamaluj te ohydne, czerwone kropki pudrem lub podkładem. Tylko takim w odcieniu skóry (inaczej będziesz wyglądać jak biedronka).
4.Pocisz się? Ja też. I inni ludzie też. Nie zapominajmy o perfumach, dezodorantach itp. (apel do ludzi z autobusu).Chcę przeprosić wszystkich za to, że tak długo nic nie dodawałam :(
Jednakże.......... Miłego kraszowania!!Martyna♡♡♡
CZYTASZ
Jak zdobyć krasza?
Non-FictionPoradnik dla każdej nastolatki, zdesperowanej by zdobyć swojego wymarzonego chłopaka.