♡2.1♡

13K 707 279
                                    

Jak zbliżyć się do krasza?

1. Zaprzyjaźnij się z jego kumplami. Graj z nimi Cs:go, Barbie :Pokaz mody, Fifę, Barbie:Pamiętnik, GTA,
Barbie: Kolejna głupia gra z barbie, Barbie: Mam dom, Barbie: Wycieczka do Bangladeszu.
Myślisz pewnie sobie: ,,Głupia laska sądzi, że łatwo zaprzyjaźnić się z przyjaciółmi krasza". NIE!
Oto kilka wskazówek jak zaprzyjaźnić się z ziomami krasza:

1.Dziel się z nimi czipsami.( musisz kupić drogie czipsy, bo tandetne nie przejdą).
2. Dziel się z nimi piciem ( obleśne, ale wszystko dla krasza).
3. Pożyczaj im pieniądze ( będą wiedzieć, że jesteś bogata).
4. Wal sucharami- wywołaj karuzelę śmiechu.
5. Uprawiaj różne ekstremalne sporty (np. podrzut płonącym kijem, pływanie na trawie- Bądź kreatywna!)
6. Naucz się wszystkiego o ich ulubionych grach, klubach sportowych.
7. Udawaj inteligentną ( tylko nie kujona).
8. Chodź za nimi jak cień/ Zostań ich stalkerem.
9. Rób szalone i zwariowane rzeczy. Skok na bandżi (idk jak to się pisze😂) zawsze spoko.
10.Naucz się twerkować ( be like sexi lejdi)
11. Słuchaj rap'u i innych rzeczy walących po uszach.
12.Szpanuj drogim telefonem.
12. Podkreślaj swoje atuty ( głównie chodzi o wypukłą klatkę piersiową).

Gdy zaprzyjaźniłaś sie już z przyjaciółmi krasza -czas na dalsze kroki. Musisz wierzyć w siebie.

Kolejne porady w następnym rozdziale.

Miłego kraszowania :)

Martyna♡♡♡

Jak zdobyć krasza?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz