"Sophie! Schiet op, ik moet nog douchen!" Mijn kamergenoot, Suzanne, heeft weer eens haast. Ze staat altijd veel te laat op en dan moet iedereen haar voor laten gaan, zodat ze misschien nog op tijd komt. Maar goed, ik ben al klaar in de badkamer, dus ik laat Suzanne snel onze gezamenlijke badkamer in. Gelukkig ben ik vandaag vrij, ik moet alleen 's middags tussen drie en vier uur even weg. Ik ga nu eerst hardlopen, maar de rest van de dag moet ik nog invullen. Nou ja, dat zien we dan wel.
Wanneer ik de warme stralen op mijn lichaam voel, kom ik helemaal tot rust. Ik heb weer heerlijk hardgelopen en onderweg kreeg ik een interessant idee, wat ik vandaag perfect kan uitvoeren. Ik heb de aantrekkingskracht en chemie tussen geliefden altijd interessant gevonden, en nu heb ik de kans er meer onderzoek naar te doen. Ik ga een profiel van een man aanmaken op een Meet! en zo kan ik zien waardoor iemand nou eigenlijk aangetrokken wordt door een bepaald profiel: de profielfoto, de omschrijving of zou de opbouw van een relatie eigenlijk pas echt beginnen tijdens het chatten? Daar ben ik wel benieuwd naar. Maar eerst, een profiel.
Naam: Roan
Leeftijd: 20
Omschrijving: Hallo allemaal, ik ben Roan en ik ben een 20-jarige jongeman met een ambitie voor tekenen en reizen. Op dit moment studeer ik psychologie, dat gaat me prima af en ik ben het nog lang niet zat! Zin om te chatten?
Tot slot nog een foto van mij:
JE LEEST
Meet!
RomanceTwee personen. Eén datingsite. Dit is een romantisch verhaal over twee mensen die via een datingsite in contact komen. Maar is iedereen we wie ze zeggen te zijn? Je leest het in Meet!