Hoofdstuk 7 | Juliette

9 1 0
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga hier niet eens op reageren, had 'ie dat niet echt niet even wat eerder kunnen zeggen? En volgens mij vond Roan ons gesprek ook gewoon hartstikke leuk. Bovendien weet je dat toch helemaal niet zeker als je elkaar nog nooit hebt gezien? Dit klopt gewoon niet. Het kan niet dat hij opeens niet meer wil chatten, het is gewoon niet logisch.

"Straks heb je gewoon al die tijd met een pedo gechat!" Ik heb meteen Nina gebeld om alles te vertellen, ze kwam zo snel mogelijk naar me toe.

"Dat zou echt raar zijn!" lach ik, maar het zou natuurlijk altijd kunnen. Nina is het met me eens dat dit niet klopt, ze vindt dat we moeten uitzoeken wie er achter het profiel van Roan._.1995 zit. Nina en ik studeren allebei informatica, daar kennen we elkaar ook van, dus we zijn redelijk goed met computers. Al snel heb ik het IP-adres van Roan._.1995 achterhaald. "Wat nu?" vraag ik me hardop af, maar daar heeft Nina al aan gedacht. "Nu ga je naar hem – of haar, whatever – toe en confronteer je hem of haar gewoon met het feit dat je weet dat hij of zij Roan._.1995 is." "Wat als het toch echt Roan is en hij me echt gewoon niet leuk vindt?" "Die kans is minuscuul, maar als het toch zo is vraag je hem waarom hij opeens niet meer wilde chatten en niet wilde afspreken. Klaar is Kees! Nou, ik ga er weer vandoor, succes nog hè!" Nina pakt haar spullen en loopt de trap af. Even later hoor ik de voordeur dichtvallen en ik pak mijn mobiel er weer bij. Zou hij me echt niet leuk vinden? Of is het niet echt wie hij/zij zegt te zijn, zoals Nina zegt? Er is maar één manier om daar achter te komen, dus ik besluit naar zijn/haar huis te gaan om achter de waarheid te komen. Het is toch maar een kwartiertje fietsen. 

Meet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu