Bol tam Louis a bola som tam ja, stáli sme v práznote, v bielej práznote pozerali sme sa navzájom do očí aj keď sme boli asi 5 metrov od seba. A zrazu prišiel on, ten, ktorý všetko zničí, ten, ktorý to pokazí, diabol v tele Luka, Luka Hemmingsa. Nikdy som si ne myslela, že by som Louisa podviedla ale stalo sa, stalo sa to čo som si neuvedomala, že som Louisa využívala, že Cheryl mala pravdu. Som zlatokopka, nič iné iba špina, ktorá túži iba po peniazoch a iba predstiera lásku ale v skutočosti ju nedáva. Išla som pobozkať Luka- diabla a už bolo neskoro z toho vycúvať pomaly sme sa s Lukom k sebe približovali...
'' Eav. Ideme!'' budil ma známi hlas. Louis.
'' ááááááááááááááááááááááááá!'' vykrýkla som keď som si uvedomila, že to bol len sen...až moc realistický sen, sen, ktorý sa môže stať skutočnosťou, skutočnosťou ktorú nikdy nechcem zažiť, NECHCEM!
''Čo sa dej zlatko?'' spýtal sa s vystrašeným hlasom.
'' Potom ti poviem idem sa umyť.'' povedala som.
'' Dobre, bežkaj princezná.'' povedal s úsmevom.
***
Sedeli sme asi hodinu v lietadle.
'' A povieš mi čo sa ti snívalo?'' spýtal sa Lousi zvedavo.
''Bolo to strašné, ešte som sa z toho nezpamätala.'' povedala som mu.
'' Ja ti pomôžem sa z toho spamätať len mi povedz čo sa ti snívalo aby si sa mi ešte nepomiatla.'' povedala a držal ma za rameno a drgal s ním čo drgalo celou mnou.
''Bol tam ti a bola som tam ja, stáli sme v práznote, v bielej práznote pozerali sme sa navzájom do očí aj keď sme boli asi 5 metrov od seba. A zrazu prišiel on, ten, ktorý všetko zničí, ten, ktorý to pokazí, diabol v tele Luka, Luka Hemmingsa. Nikdy som si ne myslela, že by som ťa podviedla ale stalo sa, stalo sa to čo som si neuvedomala, že som ťa využívala, že Cheryl mala pravdu. Som zlatokopka, nič iné iba špina, ktorá túži iba po peniazoch a iba predstiera lásku ale v skutočosti ju nedáva. Išla som pobozkať Luka- diabla a už bolo neskoro z toho vycúvať pomaly sme sa s Lukom k sebe približovali... a potom si ma zobudil a neber to tak, že ti tým chcem niečo povedať ja ti len hovorím to čoho sa bojím, bojím sa toho, že som taká a, že to spravím aj keď nechcem.'' povedala som mu všetko, všetko čo mi ležalo na srdci.
'' Ale ja viem, že ty taká niesi a, že to nikdy nespravíš!''povedal.
'' Ale ja sa bojím, že to spravím, chápeš. Bojím.'' povedala som.
--------------
Takže hlavná zápletka sa začína. Keď som to písala tak ma trhalo neviem prečo ale trhalo.
Začínam písať ďalšiu story a potrebovala by som niekoho schopnejšieho na výrobu obálok tak mi prosím napíšte ja vám dám potom ešte podrobnosti.
STAI LEGGENDO
Perfect Girl For Me ll Louis Tomlinson
FanfictionOna: normálne dievča, ktoré miluje 1D On: spevák z 1D Nájdu cestu k sebe? čítaj a uvidíš.