"Ahoj mami!" jednohlasne sme povedali keď sme vošli do izby teda až na Louisa ten povedal: "Dobrý večer."
"Ahojte!" odpovedala nám.
"Mohla by som ostať s mamou sama prosím?" spýtala som sa Louisa, Amy a Oca.
Oni len poslušne odišli von z izby.
"Mami, prepáč všetko toto je moja chyba." začala som.
"Nič si neurobila ty hlava sprostá ty si sa zasnúbila lebo ho miluješ a ja ti to nemôžem zakázať. " povedala pomedzi smiech.
"Dobre to som rada, že to tak berieš. A ešte niečo ........ Radšej si sadni!..... Takže mohla by som ísť po maturite s Louisom do Londýna? Prosím neodpadni znova." pokračovala som.
"Jasné, že môžeš ale musíš nás chodiť pozerať zakaždým ako budete mať čas." jej reakcia ma veľmi prekvapila.
"Ďakujem! Ďakujem! Ďakujem!" vykrýkla som až mamu trhlo.
Doma
Louis nás odviezol domov.
Ja som si vlastne ani neuvedomila cez to všetko, že som zasnúbená. Až teraz.
Pokúšala som sa zaspať len mi to moc nešlo tak som si zasvietila a prezerala zásnubný prsteň. Louis musel dosť zaplatiť aby mohli taký vyrobiť, bol originálny boli na ňom naše mená a forever.
Asi takto:
Eavie+Louis= Forever <3
Vytiekla mi z oka slza, slza šťastia.
O 1 hodinu
Ležala som v posteli mala som sluchátka, počúvala som If I Could fly. (Sorry ak ju nemáte moc v láske ale práve teraz ju počúvam.)
Rozhodla som zavolať Louisovi na video chat či neni online a bol dala som zavolať a ochvíľu sme sa uvideli a usmiali sa nad tým ako obidvaja vyzeráme.
"Čo princezná nemôže spinkať?" Louis
"Áno nemôže a zavolala, či nepovieš rozprávku na dobrú noc?" Eav
"A teda akú by chcela?" Louis
"O cervenej ciapocke." zamaznala som sa a Louis sa pousmial.Louis dopovedal rozprávku.
"No spinkaj veď predsa zajtra maturuješ. Nie?" Louis
"Do p***itvora! Diki za pripomenutie." Eav
"No veď maturuješ z anglini nie?" Louis
"Hej." Eav
"No vidíš a ako dobre sa so mnou rozpravaš tak 120 slov napíšeš v pohode nie?" Louis
"Ok, idem už, ďakujem za rozprávku."Eav
"Dobre spinkaj pa!" LouisVypla som notebook z ľahla si za 10 minút som zaspala.
----------------
Nová časť.Otázky?=koment ďakujem!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Girl For Me ll Louis Tomlinson
Hayran KurguOna: normálne dievča, ktoré miluje 1D On: spevák z 1D Nájdu cestu k sebe? čítaj a uvidíš.