Tanıtım

516 16 2
                                    

Merhaba canlarım! Yeni kitabıma hoşgeldiniz! Tanıtıma başlayalım.

Kitap şarkısı Soner Avcu - Sen yokken

Ali Mertoğlu:
18 yaşındayken 1 kızın kalbini kırmış bir concon. Babası Haluk Mertoğlu, annesi Sevilay Mertoğlu Amerika da. (2-3 bölüm sonra zaman atlatıcam) 25 yaşında. Babasının mankenlik ajansını çalıştırıyor.

Savaş Mertoğlu:
Anne ve babasını küçük yaşta kaybetti. O da 18 yaşındayken bir kızı üzmüş. Ali ile birlikte köşkte yaşıyorlar. 25 yaşında. Mertoğlu ajansın da Ali ' ye yardım ediyor.

Ayaz Dinçer:
O da 18 yaşındayken 1 kızın kalbini kırmış. Annesi ve babası İngiltere de yaşıyor. Ali ve Savaş ile köşkte kalıyor. 25 yaşında. Arkadaşlarına ajansta yardım ediyor.

Selin Yılmaz:
18 yaşındayken 1 concon yüzünden kalbi kırılmış. Şimdi 25 yaşında ikizi ile Yılmaz tekstil şirketinde modacı.Annesi ve babası İspanya'da.  İkizi ve arkadaşı ile aynı ev de yaşıyor. Doruk ile nişanlı.

Doruk Atahan:
26 yaşında babası büyük bir oteller zincirinin sahibi. Otellerden birini yönetiyor. Selin ile nişanlı. Annesini küçük yaşta kaybetmiş. Yiğit ve Yusuf ile aynı evde yaşıyor.

Nazlı Yılmaz:
18 yaşındayken bohem bir öküz tarafından kalbi kırılmış. 25 yaşında ikizi ve arkadaşı ile aynı ev de yaşıyor. Şirkette ikizine yardımcı oluyor.

Yiğit Parlayan:
25 yaşında reklam ajansı var. Nazlı il sevgili. Babası ve annesi yurt dışında. Doruk ve Yusuf ile aynı evde yaşıyor.

Öykü Acar:
18 yaşındayken kalbi kırılmış. Yılmaz tekstil şirketinde modacı. İkiz arkadaşları ile aynı ev de yaşıyor. 25 yaşında.

Yusuf (Çim) Eke:
26 yaşında babasının teknoloji üzerine olan şirketini yönetiyor. Annesi ve babası yurt dışında. Doruk ve Yiğit ile aynı evde yaşıyor.

Emre-Tuğçe Bagdatlı:
18 yaşından beri sevgililer. Geçen yaz evlendiler. Mimarlık ofisleri var. 25 yaşındalar.

Melisa Yıldırım: 
Sırf ona olan aşkından dolayı bir kızın kalbini kırmış. 25 yaşında. Didem ve Hande ile bir mimarlık ofisi var.

Didem Atlas:
Sırf onunla sevgili olmak için masum bir kızın kalbini kırmış. 25 yaşında. Melisa ve Hande ile bir mimarlık ofisi var.

Hande Doğandemir:
Hiç haberi olmadan masum bir kızın kalbini kırdı. 25 yaşında. Didem ve Melisa ile bir mimarlık ofisi var.

-----------------------------------------

Bölümü akşama paylaşırım. Yaz tatilinizin uzun ve eğlenceli sürmesi dileğiyle!

Sen YokkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin