¤1¤

365 14 7
                                    

1. bölüm!!!

(18 yaşlarında sonra zaman atlarım)

Selin;

Bugün okulun ilk günü. Yeni okul. Yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Sabah rutinimi halledip çıktım. Giyinme odama gidip askı da olan okul kıyafetimi alıp üzerime geçirdim. Saçlarımı düzleştirdim. Hafif bir makyaj yapıp aşağı indim. Nazlı da aşağı indi. Ağzımıza birer salatalık atıp dışarı çıktık.

Nazlı: Yeni okulu merak ediyorum.

Selin : Aynen.

Arabanın kapısını açan Mehmet amcaya gülümseyip arabaya bindik. Mehmet amca arabayı okul kapısının önünde durdurdu. Teşekkür edip indik. Okula girdik.

Nazlı: 12 c

Selin : Koridor sonunda galiba tabela da öyle yazıyor.

Kapıdan içeri girerken sarışın mavi gözlü bir çocuğun bana çarpması ile kitaplarım yere dağıldı. O ise arkasına bakmadan gitti. Yanındaki arkadaşları ile galiba okulun popisi falandı. Kitaplarımı toplayıp sınıfa girdik. Öykü de bizim sınıftaydı. Ben Öykü ' nün yanına oturdum. Nazlı da önümüze oturdu. Az sonra ise Nazlı'nın yanına bir kız oturdu.

Kız : Ben Tuğçe, okula yeni geldim.

Selin : Bizde yeni geldik.

Sınıfa az önce bana çarpan kasıntılar geldi. Bize gülümseyip yerlerine geçtiler.

Tuğçe: Şu sarışın çocuğun babası okulun sahibi. Biraz tehlikeli.

Öykü: Nerden biliyorsun?

Tuğçe: Kendileri aile dostumuz.

10 dakika sonra öğretmen geldi. Ders Kimya. İğrenç. Gerçi ben hiç bir dersi sevmem. Hatta beden eğitimi dersini bile sevmem.

Ders bittiğinde kantine indik. Kahve alıp boş bir masaya oturduk. Kantinin kapısından kasıntılar girdiğinde herkes onlara bakıyordu. Biz ise birbirimize sorarca bakıyorduk. Sonra gelip yanımıza oturdular. Yanıma sarışın çocuk oturmuştu.

Sarışın: Şey pardon kapıdan girerken sana çarptık. Sonra arkamıza bakmadan gittik. Özür dileriz. Kabul edermisin?

Elimi uzatıp.

Selin : Selin.

Dedim. O da elini uzattı.

Ali: Ali.

Dedi. Diğerleriyle de tanıştık. Güzel bir sohbetten sonra teneffüs zili çaldığında hep birlikte sınıfa girdik. Bütün kızlar bize saçımızı, başımızı yolacak gibi bakıyorlardı. Yerimize geçtik 5 dakika sonra öğretmen gelmişti. Öyle böyle derken ilk okul günü bitmişti. Eve geldik. Birazdan da Öykü ve Tuğçe gelecek. Odama girdim. Tuğçe, iyi bir kızdı. Ali ve arkadaşları da iyiydi. En azından öyle duruyorlardı. Okul kıyafetlerimi çıkarıp askıya astım. Kot şort ve göğüs altından bağlamalı beyaz bir gömlek giydim. Ayağıma da sandaletlerimi giydim. Saçlarımı düzleştirdim. Akşam bara gideceğiz. Ali ve arkadaşları da gelicek. Çantama telefon, ruj vb. koyup aşağı indim. Nazlı, Tuğçe ve Öykü ile sohbet ediyordu.

Selin : Hadi kızlar gidelim.

Dışarı çıkıp Tuğçe ' nin üstü açık kırmızı arabasına bindik. Sahil kenarında bir restorana girip yemek yedik. Oradan ayrılıp bara gittik. Ali' ler bizi bekliyordu. Yanlarına gittik.

Selin : Selam!

Ali : Selam, çok güzel olmuşsun.

Selin : Mersi tatlım.

Sen YokkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin