|7|

171 8 1
                                    


Selin;

Selin : Bavullarımı taşıyalım mı?

Ali : Hı hı.

Ayağa kalkıp bahçeye çıktık. Bavullarımı alıp eve girdik.

Ali:Yukarıda sağdaki oda müsait orada kalabilirsin.

Kafamı salladım. Birlikte oraya çıktık. Ali bavullarımı koyarken bende etrafı inceliyorum. Pencere tüm duvarı kaplıyor. Önünde 2 pembe berjer ve ortasında beyaz bir sehpa bulunuyor. Sol tarafta 3 kapılı beyaz bir gardırop var. Gardırobun karşısında da çift kişilik bir yatak var. Üzeri çiçeklerle kaplı bir pike bulunuyor. Oldukça geniş olan odanın duvarlarını kelebekli duvar kağıdı tamamlıyor.

Ali : Beğendin mi?

Kafamı sallıyorum.

Ali : Bunu Doruk'a söyledin mi?

Selin : Söyledim. Onu seviyor musun, dedi. Evet, dedim. Sen bilirsin o zaman, dedi ve yüzüğü verdi.

Ali kafasını sallıyor.

Selin : Annemi arayıp nişanı attığımızı söylemeliyim.

Ali : Peki ben aşağıdayım.

O aşağı inince cebimden telefonumu çıkarıyorum. Annemi tuşlayıp kulağıma tutuyorum.

Güneş : Alo Selin, nasılsın?

Selin : İyiyim anneciğim de bir şey söyleyeceğim.

Güneş : Tabi.

Selin : Biz Doruk ile nişanı attık.

Güneş : Neden?

Olayı anlatıyorum.

Güneş : En iyisini sen bilirsin? Şimdi Ali ' lerin köşkte misin?

Selin : hı.

Güneş : Ben de zaten akşama sizi kısa bir ziyarete gelecektik konuşuruz.

Selin : Tabi annem olur.

Telefonu kapatıyorum. Anlayışla karşılaması oldukça garibime gidiyor. Bavulmdakileri tek tek dolaba yerleştiriyorum. Aşağı iniyorum.

Ali : Selin, Nazlı ile neden kavga ettin?

Selin : Sürekli hayatıma karışıyor. Bu durum beni sinir ediyor. Bağırıp çağırdık, bende geldim buraya.

Ali : Peki.

Selin : Annem akşam Türkiye'ye geliyormuş. Konuşuruz dedi.

Ali kafasını salladı.

Ali : İse gitmeyecek misin bugün.

Selin : Cık. Zaten saat 4 oldu.

Ali: Doğru ya.

Selin : Aşkım ben eve gitsem iyi olur annem gelene kadar odam da dururum. Kalan eşyalarımı toparlarım.

Ali : Peki canım ama Nazlı ile aranı da düzelt.

Kafamı sallıyorum.

Selin : Sende gel.

Ali : Hı?

Selin : Sen de  gel annem falan gelince seni de görmek ister.

Ali :Hadi hazırlanalım o zaman.

Ayağa kalkıyoruz ve yukarı çıkıyoruz. O soldaki odaya girerken ben soldaki odaya giriyorum. Dolabın kapağını açıp bir kot şort ve neon pembe bir t-shirt alıyorum. Onları üzerime geçirdikten sonra ayağıma spor ayakkabımı geçiriyorum. Saçlarımı salıp aynanın karşısına geçiyorum. Mütüş! Kapıdan çıktığımda Ali de benimle birlikte kapıdan çıkıyor. Gülümsüyorum. Aşağı inip benim arabama biniyoruz. Saat 16.42 iken biz eve varıyoruz. İnip el ele tutuşuyoruz. Kapının önüne gelince cebimdeki anahtarı çıkarıp kapıyı açıyorum. Salona minik bir göz atıyorum. Nazlı, Öykü, Yiğit,Yusuf, Doruk. Onlara aldırış etmeden merdivenlerden çıkmaya başlıyoruz.

Sen YokkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin