4 - xfluorescent

1.1K 106 33
                                    

Fata cu tenişi albaştri are capul atât de gol încât nici ecou nu se poate produce. Adică nu există absolut nimic acolo. Vid. E ca şi cum te-ai holba la o pată întunecată pe perete. Ba nu chiar, că şi aia e mai interesantă şi măcar are povestea ei legată de "existenţa mea pe această planetă atât de darnică în a ne oferi specimene". Această fetiţă frustrată nu ştie nici măcar să mintă frumos. Face parte din rasa plagiatorilor, dar îi face de ruşine şi pe ăştia. Măcar unii au puţină imaginaţie şi mai schimbă coperta după ce dau cu neruşinare copy-paste din sursele vieţii. Dar ea de unde să ştie când, în loc să ne spună cum o cheamă, ne anunţă fain-frumos că are tenişi albaştri? Şi eu am Converse. Cu ce-s mai bună? S-a instaurat pacea pe acest pământ? Este această fiinţă puţin mai deşteaptă decât un castravete murat? Mă îndoiesc de faptul că a fost şi va fi vreodată mai talentată decât un castravete măcar pentru o secundă infirmă...

Cică:

† retrasă şi singuratică † timidă † ciudată † copilăroasă † depresivă † sadică † prefer să stau în casă şi să citesc decât să merg în club † iubesc ploaia † dependentă de tamblăr † urăsc mult. urăsc pe toată lumea † dependentă de muzică † iubesc albastrul † facebook hater † încă mă uit la desene animate. † ador pisicile şi bufniţele. şi trigrii + plagiez de rup şi nu ştiu minţi.

Acum să vă spun povestea ei tristă. Aflată în căutarea atenţiei - fie ea pozitivă sau negativă - şi-a pus în cap să ne dea pe spate cu talentul ei. Probabil că la scris nu are, altfel nu-mi explic de ce nu ne-a băgat vrăjeli legate de operele ei (inexistente). Sau a ştiut că e varză şi că nu o să prindă la public. Poate că totuşi adie ceva în grota din capul ei. După multe calcule şi radicali din pătratul vieţii, fetiţa şi-a dat seama că are mai mari şanse să intre în vizorul cititorilor dacă debutează cu ceva deja consacrat. Din păcate, ghinionul a picat pe @Florii (şi pe @ebonymillard). Putea pe oricine care are o lucrare mai citită.

Ne anunţă de la început: Acesta este fan fic scris de către mine. Parcă a ştiut că cineva cu doi neuroni apţi de o sinapsă o să se prindă şi o să îi spună ceva. Poate are mustrări de conştiinţă, cine ştie...

Mă, vreau să zic... NICI MĂCAR NU S-A SINCHISIT SĂ ÎNLOCUIASCĂ ACEA COPERTĂ! E acolo cu numele autoarelor care s-au spetit să scrie. A, şi mai bagă o greşeală catastrofală, aşa de început... DINTRUN DINTRUN DINTRUN. Deja sună a nume.

Nici nu mai ştiu ce să spun. Ba... în cazul ei, copy-paste = existenţă.

 Ce-i mai rău decât o persoană paralelă cu scrisul? O plagiatoare paralelă cu minţitul şi care îşi votează "operele". Practic se suge. Autosugere pentru că 'să sugi' e prea... mainstream.

WATTPAD - Panoul EşuaţilorWhere stories live. Discover now