3 - Miss_blue12

1.3K 116 15
                                    

Miss_blue12 este un cont împărţit de două fetiţe nefericite şi cam terminate. Aş spune că şi creierul este împărţit, dar sunt mai mult decât sigură că nu e întreg - adică nici acum (când sunt împreună) nu fac cât un întreg. Nu sunt lesbi, prea prostuţe pentru a şti că nu se scrie lezbi. Revenind.

Le cunoaşteţi din coşmaruri şi coşmare. Sunt responsabile pentru cele două "citate" ("soo beautyfull" şi "(x69) sexii") care au devenit deja mainstream printre cei care mă urmăresc şi comentează la chestiuţele postate de mine. Mă bucur că lumea întâlneşte cuvântul, dar sper că nu o să înceapă să îl folosească unde chiar nu trebuie. Oricum, iată motivele pentru care aceste două suflete nedespărţibile au ajuns în această carte:

• Ambele scriu execrabil şi, în loc să şteargă prostiile alea, au mai postat alte rahaturi săltăreţe în ochi. V-aş sfătui să nu vă apropiaţi de ele, dar poate voi reuşiţi să le convingeţi să dispară de pe wattpad dacă această postare nu funcţionează.

• Ambele scriu execrabil, dar se trezesc să critice. No, aici prostia pute şi cred că a mucegăit. Asta e dovada aia tare ca stânca în legătură cu frustrarea lor. Uitaţi cum încep ele justificarea în cartea "Si Dumnezeu face greseli." (LINK EXTERN):

"Ne.am saturat de toti care se cred mari scriitori. Eh recunoastem si noi , am avut si vom avea cateva povesti de tot rahatul....dar eh lipsa ocupatiei...."

ÎMPUŞCAŢI-VĂ PÂNĂ NU FACEŢI OUĂ! OMFERI! Cum naiba să scrii aşa ceva? S-au săturat de toţi CEI care se cred mari scriitori. Înseamnă că aveţi o părere foarte proastă despre voi. Dacă ştiţi că sunteţi de tot rahatul de ce mama naibii mai staţi pe aici? Eh, lipsa ocupaţiei... cică. Lipsă de ocupaţie, bă. Starea în care s-au aflat părinţii voştri înainte de a vă concepe. Scuzaţi-mă, dar mi-au ajuns în gât. Dacă nu primeam un mail de la o fată, zău că uitam de ele. Sunteţi de toată coma.

Au încercat să pară amuzante în cartea aia a lor, da' nu le-a ieşit schema. Ce să-i faci, dacă nu au minte nici cât să lege două cuvinte fără a mânca conectori, virgule, crătimioare, limba română, limba engleză... nu ai cu cine şi gata!

No bun, am promis că trec şi pe la celelalte cărţi cu postări. Mă secaţi, de-aia nu mai sunt udă, să ştiţi! Deci nu mai ud tătă!

Pace vouă şi omferi de ajungeţi ca aste' două!

WATTPAD - Panoul EşuaţilorWhere stories live. Discover now