a fenti muzsika Jungkook egyik kedvence, szóval RockH007 tessék művelődni.
Szintén az előbb említett nőszemély sózott a nyakamba egy díjat, és most leszek olyan komoly (soha az életben, remélem elhitted), hogy kitöltöm, voilá!
10 tény erről az űrlényről (rólam):
1, Vonzódom az űrlényekhez. Kifejezetten ehhez:
2, Szeretem az epret,
3, DE IMÁDOM A KAKAÓT BICSIZ
4, Rohadtul utálom magamat nem mellesleg
5, A BigHit tart meghallgatást, amivel Koreában lehetsz modell, színész, zenész, de SEMMI ESÉLYEM MERT EGYIKHEZ SEM ÉRTEK. A hangom nulla, modellnek bűnronda vagyok, színésznek még talán elmennék, de nincs esélyem.
6, Szeretem a furcsa lovakat, mint J-Hope és Jean Kirschtein.
7, SEONMURIYA SEONMURIYA
8, FOREVER EVER, WE ARE YOUNG
9, A kilencedik tényem, hogy semmit nem tudok befejezni.
10 válasz:
1,Szereted az epret? - YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, főleg az epres nyalókát.
2, Melyik volt a kedvem szülinapod? - amikor megszülettem
3, Te sem szereted a brokkolit? - két másodperc és brokkoli holtan hever
4, Édes vagy sós? - savanyú.
5, Szereted a horrort? - nem
6, Mi a kedvenc állatod? - J-Horse, plusz az alpakkák, emellett ha az űrlényeket annak lehet nevezni, akkor azok is.
7, Ugye milyen nehéz összehozni tíz kérdést? - ...
8, Milyen országokba szeretnél elutazni? - Korea (de csakis Dél), Japán, Franciaország
9, Mik a kedvenc filmjeid (lel ez az ötös pont lett volna)? - SIE SIND ESSEN UND WIER SIND DIE JAEGER
10, Milyen előadókat hallgatsz? - BTS, Kim Taehyung, BIGBANG, Kim Taehyung, NCT, Kim Taehyung, egyéb k-pop és mondtam már, hogy Kim Taehyung?
10 kérdés:
1. Mi a véleményed a k-popról (koreai pop)?
2. Szereted a kexet (jup, x-szel)?
3. Két infravörös lódobogás kekszet kaszál a híd alatt, arra megy a döglött veréb. Mi ebből a tanulság?
4. SEONMURIYA?
5. Mi a véleményed az előítéletekről?
6. Ha választhatnál, melyik híres embert választanád férjként/feleségként (aki Kim Taehyungot mondja, instant pentakill lesz)?
7. Hogyan viszonyulsz az osztálytársaidhoz?
8. Jellemezd három melléknévvel önmagad, majd a legjobb barátodat?
9. Milyen külföldi nevet választanál magadnak?
10. Szerinted is meghülyültem?
Aki kapja:
RockH007 - Alice Hülye Dolgai
fouzuu - Reggelente [V/Taehyung fanfic]
Ennyi voltam, bye.
ESTÁS LEYENDO
alien thing ;
Paranormaltömény koffein, fangirling és egyébként nem tudom, mi célom van ezzel a leírással. itt aztán tényleg minden van. © __vic.jpg 2016-2018.