gyerekek, ez már a 30. posztom, jubileum van skacok
*partyhard*
ma nem tudok olyan sokmindennel jönni, mint egyes napokon, leginkább az életkedvem miatt, na de mindegy, interjúvoljuk meg magunkat.
Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni?
nakéremszépen, ez egy roppant gyönyörű történet. ha ti nem is, de -ulzzangneko biztos ismeri Zazut, a barátomat, aki szigorúan barát, már szép 11 éve (tavaly ünnepeltük a 10 évünket egy házassággal, ha tudnátok, miből maradtatok ki - elmesélhetem, ha gondoljátok, csak írjátok meg). mint kiderült, ő blogolt a blogger felületén, és egy szép téli napon, mikor is nála töltöttem egy fenomenális barátok köztös aláfestésre meditálós délutánt, megmutatta, hogy s mint van ez. komolyan, megpróbáltam blogolni. 2013. ezt meg kell mutatnom. eredetileg úgy terveztem, ahogy a címből is leszűrhető, hogy az év minden napján posztolok... ez nem jött össze.
és ott van a link is, meg a csodás könyvjelzőim (csipcsipper péeles). beszámoltam arról kemény 3 mondatban, hogy elcsesztem az angoldogámat, a töridogám pedig a jól ismert "baszkicsakegypontkell" eljárásban részesült. ez őszintén fenomenális volt, aki még több posztot akar olvasni a három éves önmagamtól (csak egy van, az is karácsonyi jókívánság, boldog mikit), az meglátogathatja a 365napviki domaint. apropó, a profil pedig a régi profilom, már a jelszavat sem tudom hozzá. de jó, szerintem már deaktiválták. ha valaki megnézi, kérnék egy érdekeket megfeszítő véleményt.
Milyen hobbid van még?
mint már említettem, illegálisan lélegzem, de ezenkívül szeretem villogtatni az amatőr szinten ergya rajztudásomat mindenhol, két éve pedig még a furulyázást is mondtam volna. de halál komolyan, én elsős koromtól kezdve fújtam azt a túlméretezett sípot az összes elképzelhető helyen és rendezvényen, öt és fél évig, hát mondjátok meg, hogy nem vagyok profi. még szólamvezető is voltam a hármas kánonban. most pedig hobbigémer vagyok.
Mi volt a bloggal kapcsolatos legjobb pillanatod?
mikor végre megkaptam az első nem kamu pozitív visszajelzésemet.
Ha tehetnéd, feladnád a munkádat, hogy csakis a blogolásnak élhess?
úgy érzem erre nem a válaszom. nincs is munkám.
Szerinted mik azok a tulajdonságok, amik segítik egy blognak a fejlődését?
ha kritikát kérsz. lehet, hogy egy olvasóra találsz, más pedig olyan hibákra, rejtett dolgokra mutat rá, amiket még magad sem vettél észre - és amúgy nem is vettél volna.
Általában mennyi időt vesz el a blog egy nap?
körülbelül, három órán keresztül a gép előtt bámulom a Wattpad képernyőjét.
Általában hány poszt van előre megírva?
sehány, mivel minden poszt egy kész rögtönzött trutyi.
Honnan jött a blognak a neve?
eredetileg Vika volt a nevünk, aminek semmi értelme nem volt. aztán Taehyungina's Dork Stuff, ami nekem túl hosszúnak bizonyult, végül az alien thing mellett döntöttem, mivel ez tökéletesen jellemez: én is egy alien vagyok. ÉS -ulzzangneko KÉPZELD GERGŐ NEM LÁTTA AZ E.T.-T, és úgy E.T.-zett velem, hogy nem is tudta, mi a jóistent csinál .-.
Mit dolgozol civilben?
mint mondtam, illegális titánvadász vagyok, másodállásban blogger, egyben gyilkos éjjeli biztonsági őr, továbbá első számú sárkánytréner. titokban pedig virágboltot tervezek nyitni, álmomban pedig koreai énekes vagyok. c:
VOUS LISEZ
alien thing ;
Fantastiquetömény koffein, fangirling és egyébként nem tudom, mi célom van ezzel a leírással. itt aztán tényleg minden van. © __vic.jpg 2016-2018.