(a kép egyrészt nagyon true, másrészt kicsit georginak érzem magam minden sminkeléskor)
hjaj, skacok, úgy tűntem el, mint Pörgönc a Titkos Mikkentyűvel, de csak megkerültem. őszintén, a szentpétervári terrortámadás és a körülöttem lévő események késztettek arra, hogy a 'hé Pörgönc' kiáltása nélkül is előjöjjek a kő alól, ahova eltűntem, és dobjam nektek a mikkentyűket. na kezdjük.
apropó, ha már Szentpétervárról van szó: a sulink második nyelvválasztása miatt most már hivatalosan is - úgy tűnik - angol-orosz szakos leszek (yay). legalább megtanulok pár szót, mondjuk talán valami értelmesebbeket a káromkodások mellett (khmmmhkhmh).
és amúgy surprise-surprise, van frufrum, és annyira szeretem, mint Radnóti Gyarmati Fannit. (baszki, ma nagyon jó vagyok hasonlatokban) legutoljára 4. osztályban volt ilyen hajam, de örülök, hogy visszakaptam. ráadásul kezd lenőni az eredeti hajam, amit valamiért szeretnék visszanöveszteni. (hogy aztán nyáron leszívassam és befestessem szürkére - tényleg meglesz)
ÉS ÉRTEM A MATEKOT YAAAAAAAAAAAAA
oké, ezzel vége a tárgyilagosságomnak, nem megy a szép fogalmazás egy ilyen könyvben lol
amúgy tudjátok, milyen jó érzés Agatha Christie krimirészlet után egy aranyos kiskacsákról szóló képről egy megrázó hírt írni? egy öngyilkossági kísérletet tévő kiskacsáról szólt az egész. no comment. de értékelték legalább.
ésés nem beszéltem még a jégkorcsolyáról. óóóó, jeee, hogy angoltancinénimet idézzem (bébi-bébik). OLYAN FUCKING BÜSZKE VAGYOK YUZURURA, EGYSZERŰEN MÉG MINDIG ÁMULOK RAJTA ;__________; szóval megvolt a sírásom, főleg, hogy a drága annyira megérdemli. és Puszedlinyamm drága említgette annyira Shomát, hát akkor mondom visszanézzük rá fókuszálva (összeszedtem a csít meg a rajztanárom-féle csakratisztító zenét, hogy még inkább menjen a koncentráció), és NAGYON TUD A KISFIÚ ;___; büszkeségeim.
ps. mikor ugrabugráltak egy-egy produkció közben, már a kommentátor előtt mondtam az ugrás nevét, hogyvoltát, sőt, leüvöltöttem őket, ha gyatrák voltak. egy fél év után nem semmi vagyok. #justyoithings
nnnna, most csak ennyi jutott eszembe, még csámcsogok a homemade pizzámon, byebye guys~
KAMU SEDANG MEMBACA
alien thing ;
Paranormaltömény koffein, fangirling és egyébként nem tudom, mi célom van ezzel a leírással. itt aztán tényleg minden van. © __vic.jpg 2016-2018.