16.

389 18 4
                                    

We gingen dus terug naar Jacob en Justin die aan het praten waren over games 😂🎮 . Ik ga dus zo van : ' hyee welke game ? '

Jacob:' Minecraft '

Ik: 'aaah jha da spel da heb ik al kei lang jeh 😂'

Jacob en Justin en jo keken elkaar allemaal raar aan met een 'wtf' blik😂

Ik: wa ist me zo te kijken ?

Jacob : gy gamed?

Ik : duuhhhh

Jacob : phahahhahahah😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ik : wa ist eh 😂😬

Jacob : alsof gij kunt gamen 😂

Ik : wil je een uitdaging aangaan ?

Jacob : okay kom maar op

Ik : okay we gaan allemaal een potje spelen en wie wint is de beste speler en ik eis dat jo en Justin meedoen want jullie zaten ook zo te lachen , toch ? Of was dat alleen mijn verbeelding 😈 ?

Justin , jacob en jo : okay !

Ik : morgen om 17 allemaal online okay 😂

En iedereen okay , de bel ging vervolgens en we gingen allemaal naar onze rijen .

De school dag ging gewoon door tijdens de pauzes lachte jo heel schattig naar mij 😍

En justin flirte met Irene . 😂 Maar jha hij heeft altijd zo een wtf gezicht dus daar komt hij niet ver mee . En jo zat met zo dat stom meisje van men klas te praten Maude . Urgghhh ik krijg het er echt van eh . Maar ik kon er niet met jacob over praten omdat hij anders zou weten dat ik jaloers ben en dat wil ik niet . Stel je voor om zijn kleine hartje te breken , ik bedoel zijn groot hart wan hij is zo ontzettend lief ! De dag ging snel voorbij en we fietsen snel naar huis want we hadden echt vet veel huiswerk !

agenda :

- pagina 159 tot en met pagina 163 van wiskunde .

- Frans vocabulair toets .

- Engels praat test .

- nederlands pagina 230 tot 231.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus keiveel werk ! ik begin er dan maar aan die Frans vocabulair toets doe ik als laatste ik spreek toch frans thuis dus dat maakt niet uit . Ik begin snel met wiskunde wat das echt veel ! Ten slotte nederlands . En nu moest ik beginnen met Engels het ALLER MOEILIJKSTE ik ben daar echt een noob in xD. We moesten een opstel maken voor de klas dat ging over ons lievelings recept . Ik heb de cupcakes gekozen ook omdat het mijn verjaardag gaat zijn maar juist de dag erna dus tja . Na 10 minuten had ik men tekst en ging ik jacob bellen om te vragen of het goed was , hij spreekt engels dus heeft hij het er makkelijk mee .

mijn tekst : Hello today I'm going to explain how to make some cupcakes . The ingredients for the pretty cupcakes are :

-250 grams of unsalted softened butter .

- 250 grams of caster sugar .

- 4 eggs .

... ( enzo verder aan de lijn )

jacob : goed zo ! ik heb iets random gekozen xD

ik : oeee wat ?

jacob : zal je morgen wel zien he ! Ik neem het toch mee .

ik : oki snoetje ik moet nu gaan eten bubaii !

jacob : bubaii ?

ik : mijn nieuwe woordje voor bye xD hahaha oki ?

jacob : aah okay bubaii dan eet smakelijk bby <3

ik : dankje bae <3

En ik hing op . Ik ging ten slotte naar beneden om te eten en dan naar bed , ik was heelemaal uitgeput !

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Volgende ochtend , opstaan , opmaken , vertrekken en aankomen . urgghhh weer school . Ik zet men fiets weg en ga naar de wc want jacob moest gaan dus wacht ik buiten de jongens wc's en ik zie jo aankomen hij maakt een klein handgebaar . En komt naast me leunen tegen de muur , lekker chill dus. Hij kijkt me aan en vraagt hoe het met me gaat en ik zeg dat alles wel goed gaat , terwijl steekt hij zijn arm achter mij en vervolgens op men schouders. Ik lachte met het hoekje van men mond zonder iets te zeggen 😂😜 . En hij zegt :' dat vind je toch niet erg eh ? '

Ik :' neen 😂'

Hij kwam met zijn andere hand naar me toe en deed het haar uit men gezicht en zetten het achter men oor. Hij bracht zijn gezicht dichter bij dat van mij en ik duwde hem weg zonder iets te zeggen.

Hij: ' Heum.... Is er een probleem ? '

Ik: ' ik wil jacob momenteel geen pijn doen '

Hij: ' AH okay ik snap je '

Ik : ' okay ? '

Hij knikte gewoon maar en toen kwam jacob uit de wc en zei gedag tegen jo . Jo deed alsof er niets was gebeurd tussen ons en en zei chill ' wassup ' tegen jacob , jacob ook chill ' goed me u ? '

Jo : ook

En terwijl keek hij me aan 😳😟😟

Jacob : ' cool kom je prinses we gaan naar onze klas '

Ik: ' oké Romeo 😂 '

Jo was ondertussen al weg dus trok ik jacob naar me toe bij zijn kraag en kuste hem 😂😘 . Ik kreeg een rilling door mijn lijf toen ik dat deed , geen idee of het goed was of slecht...

Dat zullen we wel te weten komen in het volgende hoofdstuk 😂 en echt sorryyyy dat het zoooo saai is ik had gewoon geen inspiratie maar in de 2 volgende is het beter 😁

&quot;Just Friends &quot; Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu