23.

313 15 2
                                    

*Jacob poste filmpje van Evi en hem en jo zag het en hij stuurde een bericht 😂*

Jo: Evi wtf moet dit betekenen?

Ik wist niet wat te doen moest ik Evi wakker maken of in haar plaats antwoorden ? Ik besloot om in haar plaats te antwoorden.

Ik via Evi haar GSM naar jo : hey sorry gast dit is jacob hier en men prinsesje slaapt nog ze is moe van al onze activiteiten samen. Ze wou het maandag tegen je zeggen dat het uit was en dat wij het terug goed hebben gemaakt maar ja....

Jo: gij zijt echt ne flikker om mijn prinsesje zoveel pijn te doen en dan terug te komen Opdagen! Gelle zult mij maandag nog horen ,kinderkes.

Ik negeerde dat bericht maar gewoon. Het was al super mega laat dus ging ik slapen. En het was maar heum... 3 uur in de morgent ofso😂. Ik ga dus en lig naast Evi die al lang sliep en ik zette haar GSM op mijn nachtkastje. Ik stak mijn arm onder haar en de andere erboven. Ze werd half wakker en zei:'w...wat doe je?'

Ik:' niets bæ ik ga slapen '

Zei:' pffffff zo laat '😪😪

En ze pakte haar GSM vast en keek hoe laat het was en natuurlijk zag ze het bericht van jo...

Zei:' jacob waarom heb ik duizend berichten met #jacova ?

Ik was blij dat ze het niet door had van jo 😵.

Ik:' ik heb een video gepost op al men social media's van ons 2 en ik heb gezegd dat je men nieuwe vriendinnetje bent... Hopelijk vind je het niet erg?'

Zei:'nee bæ😚'

En gaf me een kus, ze ging uiteindelijk in kleermakerszit zitten en op haar GSM.

Ik was echt bang dat ze alles ging bekijken, dus ik vroeg wat ze op haar GSM deed.

Ik:'wat doe je op je GSM ?'

Zei:' ik bekijk al men berichten. '

Ik:' ah heum okay ik moet je nog iets vertellen over je beri-'

Ze onderbrak me toen ze het zag....

Zei:' jacob wat is dit ?!'

En ze toonde de conversatie tussen jo en mij.

Ik:' snap het toch... Hij zag het en er valt wel veel om over te scheppen als je met een mooi meisje als jou bent eh... 😖'

Zei:' nietes ! En 1 ik ben niet mooi ,2 . neem terug wat je net zei zelfs als het mega cutie was bæ😚'

Ik:' never bæ😘'

Zei:' pffffff cayutieee 😂... Ik ga ffjes naar de wc oki'

Ik:' oki kom wel snel terug eh want ik mis je nu al😘'

Zei:' jaja'

Evi's pov :

Ik ging naar de wc en zag men kop zag er echt niet uit 😂 ik borstel men haar snel en ga dan naar de wc , en damn ik heb men regels weer hoe kut is dat ! En ik had geen pampertjes bij ( ik noem da altijd zo 😂).

Ik:' JAACCOOOBBBB'

Ik hier jacob naar me toe lopen en hij stopte net voor de deur en hij klopte zacht en vroeg wat er aan de hand was.

Jacob:' wat is er prinses ?'

Ik: ' heum dit is heel gênant dus heum ik heb heum een probleempje... En heum da probleem is dat ik euh mijn regels heb....'

Jacob :' bæ! No problem ik snap het al en je hebt maandverband nodig. Ik zal die wel snel gaan halen oki wacht eventjes'

Ik:' dankje lieverd 😘'

Hij ging dat dus halen en het was het gênantste moment van men leven om dat te vragen aan men vriendje.

Hij kwam terug en klopte weer zacht.

*Klop klop*

'Prinsesje ik ben er met je maandverband, moet ik effjes binnen komen ofso? '

'Kom maar binnen'

Hij deed de deur op een kiertje open en ik zag alleen zijn arm uitsteken met dat pakje maandverband en ik nam het aan en zei snel dank je en deed de deur dicht.

Ppfffff mensen ik ben out of inspiration 😂😣😣😣 bubaii


"Just Friends " Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu