Jacob: 'Hemmm Evi laat me los alsjeblieft je plakt een beetje aan je weet wel wat...'
'AH ja oeps... Sorry ik vond het zo lief en ja...'
'Sniks je bent ook heel lief, maar ik zou geen neen tegen een handdoek zeggen😂'
'Ah jha hier' en ik gaf hem de handdoek terwijl kon ik men blik niet afhalen van zijn ding😖😖.
'Evi stop'
'...'
'Evi stop'
'Huh wat? Wat zei je?'
'Ik zei stop'
'Met wat?'
'Naar men pen-'
'Zwijggg!!!'
'😂😂😂'
Ik skip FF het de rest van de dag😂 dus da is het maandag.
In de ochtend , ik word wakker en zit weer op jacob😂. Echt een cutiepie.
We staan op en ik zeg tegen jacob 'sta op babe tis school'
'Urgh de hell gaat uitbarsten'
'Ja😒'
'Kom we zijn al laat'
'Let's go!' zei ik en ik kleedde me aan en ging snel naar de badkamer nam een mini douche en ging men make-up doen.
'JACOBBB heb je mijn make-up tasje gezien ik kan hem niet vindennnnnn'
'Ja ik weet waar hij is...'
'Ja zeg dan waar'
'Ik heb het verstopt omdat je het niet nodig hebt.'
'Jaweeelll😧😧😧😡😡😡' en ik krijg gewoon geen antwoord meer terug. Hij negeert me gewoon zeg!
Hij trekt zen jas aan en gaat naar buiten waarop wordt geroepen. 'wat doe jij daar rotkindje!'
'Ik woon hier misschien' zegt jacob terug met een duuhhh stem.
Ik kom er snel aangelopen en zeg 'jo stop alsjeblieft het is al erg genoeg'
'Dus hij is serieus hij woont hier😐'
'J-ja'
'Stap nu in ik breng je naar school'
'Oki en hemmm jacob dan?'
'Die gaat maar met de fiets eh. Ten slotte ben jij mijn vriendinnetje hij niet eh' zei hij heel kalm en cute.
'Ja dat is ook waar...'
Ik stapte in en keek Jacob met een sorry blik aan en ik fluisterde nog heel stil sorry.
En hij hoorde dat dan ook nog dusja. Ik zag hem mijn fiets pakken en reed weg net zoals ik en jo.
Eens op school hadden jacob en ik theater les en moesten wij heel romantiek doen Enzo en dat lukte wel goed zei die man😂.
We kwamen bij het kus gedeelte in de scene en we deden dat met passie en eigenlijk gewoon met onze tong 😅😅😅.
Op het einde van de dag staan jacob en ik voor de school deur en we zaten wat te praten En ja wat te kussen.
'Evi je bent echt prachtig net als vroeger' en hij kwam men zen vingers door men haar en zette zijn hoofd tegen de mijne en kuste me langzaam, ik zag iedereen rond ons kijken. En toen, nee ik zag jo met zen auto voor de school staan en omdat onze deuren grote ramen zijn dan kan je daar echt makkelijk doorzien.
Dus ik zag in zijn ogen dat hij zocht naar mij. En zijn blik was opeens naar ons gericht ik duw me snel van jacob af en hij blijft naar ons staren en hij schud zijn hoofd van links naar rechts. En rijdt gewoon weg...
Eens thuis met jacob achterop op men fiets die hij deze morgent had gepakt. Krijg ik een bericht binnen van jo.
Jo: tis gdn KE.
U:...
Super kort hoofdstuk maar ik heb echt geen tijd om te schrijven en binnen een paar dagen of welen is het examen dus ga ik helemaal niet kunnen schrijven of toch alleen maar in men bed maar er komt altijd een maar, ik ga bij de deliberatie dus vrije tijd na de examens keiveel schrijven! Love jullie al!! 💗💗 kusjes Eva xxx en veel geluk met jullie examens! En nog iets ik wil 1 van mijn lezers in het boek zetten dus zeg in de comments of langs bericht als je mee wilt doen! 💞 EN nog iets je kan me altijd maar ook echt altijd contacteren op insta mijn naam is @ jacob.boy.xx 💘💘💘
JE LEEST
"Just Friends "
RomanceVOLTOOID (Dutch) Het gaat over een meisje Evi die stapelgek word op een super bekende persoon. Genaamd Jacob. Ze gaan door haat en liefde. zou er misschien een einde aan dit alles komen? Door die ene aartsvijand of één van haar vriendje(s)? ...