Het kuis team kwam er dus aan en jacob kreeg nieuwe kleren die zijn ouders gisteren hadden neergezet in het kleine rugzakje de vrouwen hadden ondertussen al mijn kots op gekuist en gingen weg zodat jacob zich kon omkleden .
Hahaha hij was omgedraaid met zijn rug naar mij toe . hij deed zijn shirt uit en zag zijn mooi gebronzde rug 😍 . hij draaide zich om naar mij en zei: 'wassup babe'
Ik: ik ben aan het kijken naar bæ 😚😜😛😛
Hij:'ik kijk ook naar bæ , bæ 😂😚😚😚😚'Ik: ' kom hier snoetje! '
Hij was nog steeds shirt less en boog over mij in het bed waar ik lag . hij hefde 1 been op en hij zette hem over mijn benen . hij ging zo half op mij liggen ( mensen denk nu ni vies eh 😂😂😂😂) en hij boog zich nog dichter bij mij , hij kuste me zo intens en hij was niet te wild met zen tong 😂😛 hij kon het volgens mij niet echt laten en ging hij in men bloesje met zijn heette handen terwijl hij mij kuste . het voelde zo goed die manier waarop hij zijn handen bewoog en hoe hij mij kuste . ik omhelsde hem ook rond zijn blote hete rug . En dat was zooo vet.
Er werd aan de deur klink gepruts en we gingen snel van elkaar af . het was men moeder . Ze vroeg of alles wel goed ging met mij en ik antwoorden ''ja ja alles gaat goed met mij . en ook met jacob''
Mams: daar ben ik blij om ! En de dokters hebben gezegd dat jacob en jij mee naar huis mogen .
Ik helemaal blij naar huis in onze auto met Jacob . net aangekomen ging Jacob richting zijn huis en vroeg ik nog snel of hij mocht blijven slapen en ik beloofde niets verkeerd te doen . ze accepteerde en ik riep jacob nog snel en hij ging vragen aan zijn ouders of hij mocht en ja het mocht . ik was super super super blij ! Hij liep dus naar mij en mijn moeder was al binnen dus hij liep recht op mij af en pakte mij hard in zijn armen en kuste me op mijn voorhoofd en ging dan langzaam naar men wang dan naar men lippen en tot slot naar men nek , hij beet met zijn hoektanden in men vel en zei :' ik zou je wel dood kunnen vreten je bent zo lekker 😂😂😂 '
Ik :' titser jeh! 😂😂😂'
Hij :' altijd bij jou '
Ik: ' ik hoop het !😂 maar gaan we nu twilight "kijken" ?'
Hij: idd laten we twilight gaan "kijken" 😂😂😂
Ik: kom gekkie 😂😚😚
We gingen dus naar binnen en we pakte nog wat drank en eten en we gingen naar boven . hij kwam binnen in mijn kamer en zijn eerste reactie was
'WOWIE ! Leef jij in een kasteel ?! Tis super mooi jeh ! Net als jij 😱😱😱😱😍😍😍😍'Ik : dankjeeeeee 😊😊😂😂😂😚😚
Ik hou van rugby en ik had nog een rugby bal in men kamer staan en jacob pakte de bal en begon te gooien natuurlijk pakte ik de bal en gooide terug ik had ook zo mini goals en ik gooide daar recht in Jacob deed helemaal gek en begon te roepen .
'Goallll babyyyy jeahhhhhh !!!'Hij kwam naar me toegerend en hij hefte mij op en begon mij in de lucht te draaien ik deed men benen rond hem . en men hoofd was deze keer boven die van hem en dus bukte ik mij hoofd en gaf hem een instense kus . ik haalde mijn hoofd na ongeveer 5 minuten puur perfectheid van zijn lippen af en ik vroeg : ' wil je het nog is proberen met onze tong bby ? '
En hij knikte en stak zen tong uit 😂 ik lachte met 1 kant van men mond . en deed men mond open en voor dat ik dat deed maakte ik contact met onze twee tongen 😂😛 en zo ging het verder , hij draagde mij tot mijn bed en hij zette mij er rustig in zonder onze kus te verbreken en hij kwam met mij mee in mijn bed en we zaten elkaar te omhelzen en rond te draaien , onze benen waren in elkaar gedraaid en onze armen rond elkaar 😍 dat moment was onvergetelijk...
Tis een kort deeltje maar hopelijk was het leuk zeg als je meer wilt want ik wil echt niet type zonder reden en er komt pas een nieuw hoofdstuk bij 15 reads minimum😊 en ik zoek een nieuw iemand voor in mijn boek zeg een naam in de comments liefst iemand uit magcon , mark of iemand bekend 😚😚😚😚😚
JE LEEST
"Just Friends "
RomanceVOLTOOID (Dutch) Het gaat over een meisje Evi die stapelgek word op een super bekende persoon. Genaamd Jacob. Ze gaan door haat en liefde. zou er misschien een einde aan dit alles komen? Door die ene aartsvijand of één van haar vriendje(s)? ...