Κεφάλαιο 11

36 2 0
                                    

Ο καιρός περνάει ούτε που το καταλαβαινουμε, με τον Σταύρο σε δυο μήνες κλείνουμε χρόνο ποιος να μου το έλεγε ότι μέσα σε ένα χρόνο θα είχα βρει νέο έρωτα, θα ήμουν τόσο ευτυχισμένη και το καλύτερο είναι ότι κατάφερα και άφησα πίσω μου το παρελθόν κάτι που δεν πίστευα ότι θα γινόταν ποτέ, τέλος οι εφιάλτες τέλος όλα.....


Σταύρος - Καλήμερα μωρό μου..

Μαρίνα - Καλήμερα..

Σταύρος - Πόση ώρα είσαι ξύπνια?

Μαρίνα - Αρκετή είμαι αγχωμένη για το ταξίδι..

Σταύρος - Ελα βρε μωρό μου μέχρι το Ναύπλιο θα πάμε να χαλαρώσουμε γιατί αγχώνεσαι??

Μαρίνα- Γιατί έτσι είμαι από τη φύση μου, και τώρα λέω να σηκωθούμε να παίρνουμε σειρά στο μπάνιο γιατί θα αργήσουμε!

Σταύρος - ε και άμα αργήσουμε τι έγινε???

Μαρίνα - Έγινε ότι θα έχει πολύ ζέστη και ήλιο και θα είναι κρίμα να ταλαιπωριθουμε!!!

Σταύρος - Μμμ έχεις δίκιο!!

Μαρίνα - Πάντα εχω δίκιο εγώ!!!

Σταύρος - Χαχα το προσπερνώ και λέω ότι τώρα που το σκέφτομαι δεν έχουμε καθόλου χρόνο, όποτε θα θυσιαστώ και θα μπω μαζί σου στο μπάνιο για να κάνουμε πιο γρήγορα!!

Μαρίνα - Α θα θυσιαστείς!!! 

Σταύρος - ε ναι τι να κάνω?? Για έλα εδώ γρήγορα!!

Μαρίνα - Σταύρο τι κάνεις, κάλε άσε με κάτω!!!



Κατά τις δέκα είχαμε φτάσει στον προορισμό μας, το πρώτο μας ταξίδι, από παντού ξεχείλιζε ερωτισμός αγάπη και ευτυχία.....

Μόλις φτάσαμε πήγαμε στο ξενοδοχείο αφήσαμε τα πράγματα μας, και περπατήσαμε στα σοκάκια του Ναυπλίου....


Μαρίνα - Κάτσε να πάρω την Νεφέλη να της πω ότι φτάσαμε..

Σταύρος - Δώσε χαιρετίσματα, πάω να πάρω καφεδάκια..

Μαρίνα - Εγινε μωρό μου..

......


Νεφέλη - Τι έγινε φιλενάδα φτάσατε?

Μαρίνα - Ναι φτάσαμε όλα καλά!!

Νεφέλη - Μπράβο χαίρομαι, που είστε τώρα?

Μαρίνα - Πήγαμε να αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο και τώρα βολτάρουμε!!!

Νεφέλη - Το αγόρι που είναι?

Μαρίνα - Έχει πάει να πάρει καφεδάκια, χαιρετισμούς έχεις!!

Νεφέλη - Και από εμάς να του πεις!!

Μαρίνα - Εσας? δεν είσαι δουλειά?

Νεφέλη - Όχι ακόμα σε λίγο θα πάω καφεδάκι πίνουμε!!

Μαρίνα - Α μάλιστα, ωραία σας αφήνω λοιπόν θα τα πούμε μετά καλή δουλίτσα!!

Νεφέλη - Ευχαριστώ, καλά να περάσετε..

Μαρίνα - Ευχαριστούμε αγάπη φιλιά...

......

Σταύρος - Τι λέει η Νεφέλη?

Μαρίνα - Όλα καλά με τον Πέτρο είναι πίνουν καφεδάκι και σε λίγο θα πάνε στις δουλείες τους!!

Σταύρος - Ωραία λοιπόν τι θες να κάνουμε?

Μαρίνα - Θέλω να πάμε να κάτσουμε εκεί να χαζέψουμε την θάλασσα που είναι τόσο ωραία!!

Σταύρος - Ότι θέλει το μωρό μου!!!


Η θάλασσα ήταν υπέροχη, και ήμουν στην αγκαλιά του δεν ήθελα τίποτα άλλο...

Ηρεμία, γαλήνη  και έρωτας, τι άλλο να ζητήσει κάνεις!!!

Αυτό το τριήμερο θα είναι υπέροχο!!!



~ Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία μου μην ξεχνάτε να σχολιάζετε και να βαθμολογείτε ~





Το Κλειδί Της Μοναξιάς.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora