בתמונה שני..
------------------------
-10:00-
קרני אור נכנסו לחדרי וגרמו לי להסתנוור, ״בוקר טוב״ נשמע קול גברי בכניסה לחדר, מצמצתי בעיני בישביל לנסות לראות מיהו האיש וכמובן זהו היה אביאל.
לא עניתי לו וקמתי ממיטתי לכיוון השירותים, בזמן שיצאתי מחדרי הבחנתי בסלון ומטבח ענקיים שמתפרסים על קומה ענקית, נכנסתי לשירותים שטפתי פנים וציחצחתי את שיני.
נכנסתי לחדרי מבחינה בכך שאביאל כבר לא שם, אז החלטתי לרדת לכיוון המטבח לחקור קצת את הבית, היתי מאוד רעבה...
״בוקר טוב״ החזרתי לאביאל ממקודם כשראיתי אותו יושב במרפסת עם דלת פתוחה, הוא קם לעברי ״רעבה?״ שאלת בקשיחות, ״תאמת שמאוד..״ אביאל פתח את המקרר והכין לי חביתה עם מלפפון חתוך בצד, ״תודה״ לחשתי כשהגיש לי את הצלחת לשולחן אוכל, והוא פשוט הלך חזרה למרפסת בפנים אדישות.
גמרתי לאכול וקמתי מהשולחן אוכל לכיוון אביאל, ״אביאל״ לחשתי לכיוונו ״אתה יכול לספר לי קצת על עצמך״ לחשתי מבוישת כמו ילדה קטנה, "בואי שבי״ הוא הצביע על הספה שממולו, ״מה את רוצה לדעת?״ שאל, ״בן כמה אתה?״ שאלתי מסתכלת לרצפה, ״24״ ענה בפשטות ואני הנענתי לכך ששמעתי, לאחר מספר דקות של שתיקה שבהן רק הסתכלתי על החצר ובבריכה הענקית שהיתה לא רחוק מהמרפסת שאלתי ״מתי אתה חושב שאני אראה את אחי?״ שאלתי בשקט והסתכלתי אל עיניו, ״בכנות, תלוי רק בך.. אבל לפי דעתי הבוס לא ישחרר אותך בשנתיים הקרובות״ אמר והדליק סיגריה, ״הבוס?״ שאלתי לא מבינה ובידיוק צלצול טלפון נשמע מהטלפון של אביאל ״אני יוצא״ שמעתי את אביאל אומר וכעבור חמש שניות כבר היה מחוץ לבית.
״טוב שני.. אני לא יודעת איך הכנסת את עצמך לפה אבל אל הבית הזה אני יכולה להתרגל..״ אמרתי לעצמי בזמן שאני עולה לחדרי, החלטתי שליתאבל על החטיפה שלי לא יעזור במצב הנוכחי אז לבשתי בגד ים שמצאתי בארון בצבע בז חלק (ראו בתמונה) בסה״כ אני חייבת להודות שהבגד ים היה ממש לא רע..
נכנסתי לבריכה מצטמררת מהקור למרות שהיתה שמש חמימה, לאחר שעה וחצי של שחיה ומחשבות שמעתי את דלת הבית נפתחת ומהר הסתכלתי מיזה, אביאל יצא למרפסת במטרה לבדוק אם ברחתי ולהפתעתו לא ניסיתי אפילו.. ״מה שלום היפה?״ שאל כשהסתכל עלי בבריכה, ״קצת משועממת אבל כל עוד זה לא יהיה יותר גרוע אני בסדר..״ אמרתי בזמן שיצאתי מהמים מנסה להתעלם ממבטו של אביאל על גופי, "טוב תתארגני ותבואי לסלון אנחנו צריכים לסדר כמה דברים״ אמר בקשיחות ועלה למשרדו, לא התעניינתי יותר מידי במה שאמר ועליתי לחדרי להתלבש ולהתארגן..
-----------------------------------------
10 תגובות ו-15 כוכבים פרק חדש💓💓
YOU ARE READING
ABDUCTION-החטיפה
Romance״תעזוב אותי!״ צעקתי בשארית כוחותיי.. ״דיי בבקשה..״ המשכתי להתחנן בפניו בזמן שדמעותי לא מפסיקות לרדת.. ״תשתקי!״ צעק עלי. היי קוראים לי שני, ילדה בכיתה י׳ב, גבוהה, רזה, שטנית עם שיער ארוך ועיניים כחולות, נשמע מה שכל בת נורמאלית היתה רוצה, לא?. כנראה ש...