בתמונה שני
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-7:00-
כמו כל יום רגיל, השעון המעורר העיר אותי, כעבור מספר דקות החלטתי לקום בישביל שלא אאחר...
צחצחתי שינים ושטפתי פנים, שמתי בושם והחלפתי בגדים לג׳ינס סקיני כחול כהה עם חולצה בז רופפת, נעלתי בלנסטון חומות כהות ויצאתי מהחדר, ירדתי למטה וראיתי את אבא שלי מדבר עם אמא שלי
״היי״ אמרתי כשהבנתי שלא שמו לב אלי
״היי״ החזירו לי שתיהם בחיוך
״בוקר טוב גם לכם בובים״ אמרתי בציניות ולקחתי שוקו מהמקרר
״שני מה אמרתי לך בנוגע לשמות חיבה ילדותיים?!״ אבי התעצבן ״כולה קראתי לכם בובים אפשר לחשוב מה עשיתי..., חברות שלי לא מגיבות כמוך כשאני קוראת להם ככה..״ אמרתי בגיחוך
״שני אנחנו עוד נדבר על זה, אני צריך לצאת יום טוב״ הוא אמר ונתן נשיקה לאמא שלי ויצא ״מישהו התעורר על צד שמאל...״ אמרתי לאמא שלי והיא צחקה, ויצאתי לבית הספר.
-8:00-
״בוקר טוב״ שמעתי את קולה של לירי מאחורי
״בוקר טוב גברת פומפידור״ עניתי לה ונתתי לה חיבוק כמו כל בוקר, ״נו אז איך היה אתמול??״ שאלתי אותה (אתמול היא יצאה לדייט עם איזה מישהי שהכירה לפני איזה שבוע... ״היה סבבה כזה..״ אמרה לא בהתלהבות,״נו תשפכי..״ אמרתי לה והיא הסתכלה עלי בעצב, ״הוא דיי נפנף אותי...״ אמרה, ״נוני שלי יש עוד הרבה דגים בים, ואל תדאגי הים מכסה את העולם״ אמרתי לה בזמן שאני מחבקת אותה חיבוק מעודד..
וכך המשיך לו עוד יום לימודים שגרתי...
-15:00-
״ביי״ אמרתי ללירי כשהגיעה הפנייה לבית שלה, ״ביי״ היא החזירה לי והלכה לכיוון הבית שלה ואני המשכתי ללכת לכיוון הבית שלי..
-15:10-
״אני בבית מישהו פה?״ שאלתי בזמן שפתחתי את הדלת, ״כן אני״ שמעתי את רותם והלכתי לחדר שלו להגיד לו שלום, ״שלום שלום״ אמרתי בזמן שנתתי לו חיבוק ״מה קורה גוזל?״ הוא שאל בזמן שסידר לי את השיער שהפריע לי בעיינים למאחורי האוזניים, ״הכל סבבה.. אמא השאירה לי משימות לעשות היום או משהו כזה?״ שאלתי רק בישביל להיות בטוחה אם יש לי היום יום ׳פנוי׳, ״תאמת שהיא אמרה לי שאת רוצה ללכת לתופרת בדיזינגוף בישביל לתקן איזשהי שמלה״ הוא אמר ״וואי נכון!! איזה כיף שהזכרת לי אני ילך היום!״ אמרתי בהתלהבות בזמן שירדתי לאכול צהריים.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בפרקים הבאים המתח יעלה.. סורי שזה דיי משעמם ביינתים💓
אשמח שתעשו לייק ותגובה! בבקשה זה ממש כיף לראות את זה..
YOU ARE READING
ABDUCTION-החטיפה
Romance״תעזוב אותי!״ צעקתי בשארית כוחותיי.. ״דיי בבקשה..״ המשכתי להתחנן בפניו בזמן שדמעותי לא מפסיקות לרדת.. ״תשתקי!״ צעק עלי. היי קוראים לי שני, ילדה בכיתה י׳ב, גבוהה, רזה, שטנית עם שיער ארוך ועיניים כחולות, נשמע מה שכל בת נורמאלית היתה רוצה, לא?. כנראה ש...