In capitolul trecut vam vorbit despre o familie si cativa prieteni care vor incerca sa scape de zombii care vin in cautare de hrana alugandui din oras pe oameni si incercand sa îi alunge pe zombii încercând să trăiască o viată mai bună.Episodul incepe intr-o biserică care era părăsită in care oameni se ascundeau aici pentru a se droga.Nick era impreuna cu iubita lui si cativa prieteni unde se drogau si primeau de la un prieten cocaină.A doua zi Acesta sa trezit singur si dintr-o dată a auzit un zgomot.Acesta sa speriat si a coborât sa vadă ce se întâmplase.Acesta si-a vazut prieteni morti iar iubita lui mânca din unul din acestia .Acesta sa speriat cand a vazut-o si a fugit .Cand acesta fugea speriat dintr-o dată o masină la lovit acesta intinzandu-se pe asfalt.Cand a ajuns la spital acesta era in comă iar părinti lui au aflat vestea si au venit ca sa-l ajute.Dupa ce sa trezit tatăl său ia spus de ce a fugit.Nick iar mărturisit că a vazut ceva ciudat in biserică părăsită.Tatăl lui a vrut sa-l ajute si a vrut sa stie cat mai multe amănunte.Acesta marturisise ca este imposibil cea vazut si ia spus tatăl lui ca prietena lui mânca din unul deal lor.Acesta auzind ce sa intamplat a iesit din spital si ia spus sotiei sale că trebuie să meargă sa vadă ce sa intamplat in seara aceia la biserică.Acestia ajungând au vazut numai sânge peste tot si dintr-o data un copil a ieșit si a spus sa nu-i facă vreun acesta fugind in cele din urmă.Intre timp Nick copilul lor a plecat din spital si a mers la un magazin unde a cumpărat un telefon încercând să-l sune pe prietenul sau să îi mai facă rost de cocaină.Acesta sa întâlnit cu prietenul său săi spuna ca are nevoie de acea substantă.Acel prieten ia spus ca trebuie meargă undeva.Intre timp părintii lui Nick au aflat că acesta plecase din spital.Acestia au mer prin toate zonele posibile in cele din urmă au mers la prietenul lui acasă.Acesta a spus ca nu la mai văzut de câteva zile.A spus ca va da niste telefoane.Continuarea episodului va urma dati-mi mesaje si urmaritima pentru mai multe episoade.
Abonativa la canalul meu pentru a afla tot ce voi scrie eu si să vă dau ultimele noutăți.