După ce părintii lui Nick lau găsit si au plecat împreună cu sora lui Alicia lăsându-l pe prietenul ei singur au plecat acasă să îsi facă provizii pentru a supravietuii departe de zombii care vor să-i mănânce.Travis tatăl lui Nick si a lui Alicia sunt copii din a doua căsătorie.Acesta a sunat-o pe fosta lui sotie să-i spună unde este Chris.Acesta ia spus că nu a venit momentul să petreacă timp cu fiul lui.Travis auzind aceste cuvinte ia spus că nu este de glumă trebuie să îl ia si să vină la el acasă ca să părăsească orasul de domnii care deveneau din ce în ce mai multi datorită cozilor de masini si a oamenilor care se panicheaza din cauza zombiilor:mortii-vii.După ce Chris a fost gasit de părintii lui acestia sau ascuns intr-o frizerie datorită oamenilor care spărgeau magazine si a politistilor care încercau săi potolească însă în zadar.Acum dupa ce au fost adapostiti de o familie mexicană acestia le -au multumit că iau ajutat să rămână la loc sigur.In cele din urmă au ieșit din frizerie datorită unor oameni de vizavii care au ars peretele nemaiputând să mai rămână.
Când au iesit au fost socati cum lumea se bătea ca să trăiască din cauza morților-vii.
Acestia si-au luat masina si-au plecat împreună cu familia mexicană din care doar fica si tatăl vorbeau engleză.Atunci când au ajuns la familia lui Travis aceasta lea multumit că au ajutat-o si le-au spus că vor veniti niste rude să-i ducă acasă peste câteva zile.Pentru a urmarii mai multe capitole abonativa la mine pentru mai multă actiune si suspans in acelasi timp.