Fear The walking dead episodul 2

70 2 1
                                    

Părinti dupa ce au plecat de la biserică sau îndreptat spre spital.Acestia au văzut că a plecat si au intrebat-o pe femei care avea grijă de pacienti aceasta din urmă spunând că nu la mai văzut.Acestia disperări au plecat să-l caute.Intr-un final lau văzut lângă calea ferată.Acesta îsi omorase prietenul deoarece acela vroia sa omoare ca să nu afle lumea că vindea cocaină.Părintii cand au ajuns sau speriat si au urcat cu fiul lor in masină.Acestia cand sau intors lau văzut pe prietenul lor zombii iar părintii lui Nick sau dat jos ca sa-l ajute.În cele din urmă părintii sa retras intr-un loc.Nick a trecut cu masina peste el dar nimic.A doua oară a forțat masina si la aruncat la o distanță mare.Acestia sau apropiat putin să vadă dacă a murit.Acesta întorcându-se cu capul spre ei. Acestia au plecat în drum spre casă.Când acestia erau in drum spre casă mama lui Nick a sunat-o pe fica lor sa-i spuna sa stea departe de oameni. Acestia au ajuns la prietenul lui Alicia si au văzut că are febră.Tatăl lui Nick ia spus prietenului acesteia că trebuie să plece.Acesta când a auzit sa panicat si a spus că nu-l paraseste.Părintii au făcut-o să înteleagă si au plecat lăsândulbsingur până veneau părinti lui.Daca vreti să aflati mai multe abonativa la mine si trimiteti mesaje ca să continui sau nu.

Fear The Walking DeadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum