*1. kapitola*

20 0 0
                                    

Loui

Teraz som práve prišiel s Rachel domov s prechádzky. Veľmi ma to unavilo. Tak som si išiel ľahnúť. Ale má chytila za ruku a opýtala sa ma „Ale nooo Loui póď budeme mať srandu" ale ja som povedal „Rachel vieš som unavený......" a zrazu už bola na nohaviciach. Bolo to divné. Už dávala dole opasok už som ju nevedel zastaviť. Bola až moc nadržaná. Tak už dala dole nohavice a boxerky. Začala ma bozkávať všade ako mohla ale potom som ju zastavil „Nemám som náladu " ona to pochopila a ľahla si do postele a zaspala potom aj ja.

(Ráno)

Je 8:45 zazvonil mi mobil a volal mi môj dobrý kamoš Zayn. Povedal mi „Ahoj Loui mám 2 listky na FC Barcelonu nechceš isť so mnou?" ani som neváhal a povedal som ano. Opýtal som sa ho kedy to začína on taký že „Začina sa to o 14:00" dobre teda. A ďalej som spal.

Rachel

Myslela som si včera večer že budem mať vášnivú noc s Louim no čo už vstala som o 9:00 Loui ešte spal. Pripravila som Americké raňajky: vajíčka, párky, slaninu, fazuľe a čaj s mliekom. Išla som zobudiť Louiho aby si dal raňajky. Sadli sme si za stôl a jedli sme. Nič mi Loui nehovoril čo bolo divné lebo každé ráno mi rozpráva čo sa mu snívalo alebo čo bude v ten deň robiť. Tak sme sa najedli a Loui umyl taniere. Ja som zatiaľ išla do sprchy.

Zayn

Zavolal som Louimu či je pripravený na futbal lebo bolo 13:23. On mi povedal „Hej som len si dam topánky" a ja som povedal „Dobre počkám ťa pred Lidlom" po 2 minútach Loui prišiel.

Harry

Po náročnom tréningu som si dal studenú spŕšku. Po spŕške sme s chalanmi zašli do baru. Dal som si 7 pohárikov. Začalo mi byť zlé. Tak som si zavolal taxík. Prišiel som do môjho osamelého bytu lebo som sám nemám nikoho. Musím si už niekoho nájsť. Dal som si ďalšiu spŕšku. Ale tento krát vrelu spŕšku. A moja posteľ tam na mňa čakala. Tak som si do nej ľahol. A zaspal som v náručí mojej postele. Je ráno a zobudím sa s bolesťou halvy. Asi to je s tohilo alkoholu. Tak som si obliekol šaty nie také šaty akonsi myslíte ale myslím dres na futbal. Dal som si ranný beh 2 kilometre. Prišiel som s 2 kilomentrového behu som unavený a mokrý. Dám si ďalšiu studenú sprchu. Zapnem telku a spravím si popcorn a plačem nad tým že som sám. Nakoniec som zaspal a zabudol som že mám zajtra zápas.

Čaute toto je môj prvý príbeh v živote tak srry za chyby to sa vám tu budem srrykať dosť veľa. Užite si kapitoli a o chvíľu tu bude kapitola číslo 2

#LarryWhere stories live. Discover now