*4.kapitola*

6 0 0
                                    

Rachel

Tak sa ma opýtal že prečo plačem? A ja na to prečo? Ty vieš prečo!!!! A Loui povedal „Nie neviem" a ja som sa na neho pozerala a chcela som na neho jačať. Tak som mu to povedala Loui vieš ako si mi napísal ten papierik tak som si myslela že budeš chcieť sex ale ako vidím nemáš náladu tak som na teba nahnevaná lebo všetko som poumývala a uvarila večeru dala som lupene s ruží okolo postele asi si ich nevidel ako si unavený vidíš ich teraz?

Loui

Rachel prepáč o tom som nevedel prepáč mi ale vieš od toho futbalu som unavený ako som toľko povzbudzoval. Ale môžeme zajtra. Ahaaa počkať zajtra sa stretnem s jedným futbalistom. Tak teda nie sorry.

Rachel

Takže ty sa stretávaš s nejakým futbalistom než aby si so mnou jeden deň užil. Dobré teda rupli mi nervy a ľahla som si do postele. Po 5 minútach má Loui zobudil že je nažhavený a už to nevydrží pozrela som sa dole a tá guča dole nevedela zostať na jednom mieste tak som sa na neho usmiala a už som to nevydržala a začala som ho bozkávať všade ale potom som mu prešla rukou po tej jeho guličke a pozrel sa na mňa a spýtal sa ma „Provokuješ?" ja som sa na neho pozrela a povedala som mu „To si zaslúžiš čo si mi dnes spravil." On to už nevydržal a otčil má tak sme si vymenili pozície a on má začal vášnivo bozkávať všade prešiel s pier na krk a ja som si zahla hlavu do zadu a škrabala som ho po chrbáte že tam normálne mal červené čiary po jeho chrbáte. Potom prešiel s krku na moje bruško a pri tom mi vyzliekol tričko a chytal mi moje prsia a nakoniec prešiel s bruška na ...... Moje prsia potom sme sa vymenili a ja som mu dala dole jeho tričko a začala som pozorovať jeho telo to vypracované bruško a tie tetovania boli nádherné. Začala som mu dávať dole nohavice tá hrca v nohaviciach tam lieta sem a tam.........


Ahojte teraz to je napínavé ja viem som hnusná ale chcem to nechať zaujímavé a napínavé a zase sorry za chyby viete moja slovenčina není dobrá ako to už viete. Votujte a komentuje Čuuuuuuuusaaaak.

#LarryWhere stories live. Discover now