Harry
Tak som počkal do kým mi odpísal no ani o 2 hodiny mi nič neodpísal tak som odložil mobil lebo som si myslel že už to nemá cenu tam čakať na posteli ďaľšie 3 hodiny tak som si išiel zase zabehať. A preto som sa chcel s Louim stretnúť pretože som ho nevidel dosť dlho. A pri tom zajtra mám zápas tak som ho chcel pozvať to je to prekvapenie lístok na hru. Prišiel som domov po 1 kilometrovom behu a zrazu vidím niekoľko zmeškaných smsiek (Bolo ich 56) tak som ich pamali otváral. Ležal som na posteli celý spotený. Jedna s tých odpovedí bolo „Ahoj Harry vieš dneska nemôžem priateľka mi našla mobil a vedľa tbojho mena bolo napísané babe - pusa no a zistil som že som v riti." Prišlo mi Louiho ľúto ale no čo už to je jeho vina lebo on si napísal vedľa môjho mena babe - pusa taaak akože to není moja vina ale zase som to aj na posral a ako? No a tak že som mu poslal „Ahoj Loui môžeme sa dnes stretnúť mám pre teba prekvaprnie" a tak som to ešte viac posral. Tak somu poslal „Prepáč Loui ja som to posral pretože teraz je tvoja priateľka je na teba nasraná ale aj ty za to môžeš lebo si si napísal bedľa môjho mena babe - pusa taaak ešte raz sorry."
Loui
Tak ja som Harrymu poslal 56 smsiek a on mi nič neodpísal dobré 2 hodiny a pri tom som dostal ani vam nepoviem kde od priateľky pretože mi našla na mobile že mám vedľa Harryho mená napísané babe - pusa ja som debil. A no konečneeeeee mi Harry odpísal a napísal mi „Prepáč Loui ja som to posral pretože teraz tvoja priateľka je na teba nasraná ale aj ty za to môžeš lebo si si napísal vedľa môjho mena babe - pusa taaak ešte raz sorry." Tak som mu odpísal „Ale to nič a nevadí a ďakujem že si sa ospravedlnil".
Rachel
Som tak nasraná na Louiho pretože má radšej nejakého chalana než do mňa? Akože nech sa nehnevá lebo včera sme mali najlepšiu noc na svete. A on sa mi odvďačí takto ale áno odvďačil sa mi aj on včera jaaaaj stále na to nemôžem zabudnúť na jeho veľký dick chcem ho zase cíti v sebe milujem ho z celého sveta ale asi on mňa nie počkať pôjdem za ním dobrý nápad Rachel dobrá práca. „Loui? Prepáč mi sa dnešok si úžasný a povedz mi kto je Harry ...... " .....
Taak áno napísala som ten oznam že nebudem písať 1 alebo 2 dní ale už mi zapli mozgové bunky a zase .... Vy už viete srry za chyby a aj som napísala do oznamu že nikdy neviete možno bude nová kapitola dnes a tu ju máte. A sorry že je to také krátke ale ďalšia kapitola bude omnoho dlhšia a ak dáme viacej čitateľov dám bonuuus.