*2.kapitola*

9 0 0
                                    

Loui

Zayn na mňa čakal v aute. Bol som pripravený na zápas. Bol som rád že mi to trvalo neuveriteľných pár minút ani neviem koľko inokedy to je 1000 000 miliónov rokov. Zayn naštartoval auto a boli sme tam za pól hodinku. Skoro som zaspal. Zayn zatrubil a ja som sa hneď prebudil.

Zayn

Došli sme na štadión a našli sme si miesta v strede. Bol.to uzasny vihlad pretože nikto pred nami nebol-nesedel. Loui a ja sme si posadali a ja som priniesol potajomky klobásku. Louis sa hneď vrhol do tých klobások. Povedal že boli chutné. A Loui zase doniesol pivečko. Bolo mňam. A začal sa zápas. Už som zabudol kto bol proti komu. Tá tráva bola zelenšia než Harryho oči. Áno má zelené oči.

Rachel

Bola som zaskočená keď som nevidela Adama pri mne v posteli. Tak som sa postavila s postele a hľadala som ho po byte. Kričala som „Loui? Loui? Louiiiii?" ale nič sa mi neozvalo. Išla som do kuchyne a tam bol na stole papierik a na ňom bolo napísané „Milá Rachel viem že ma asi hladáš po byte a kričíš Louiiii kde si tak teraz ti poviem som na zápase so Zaynom aby si vedela prídem po obede ahoj láska máj pekný deň. " začala som sa červenať. A povedala som si „On ma strašne miluje možno ho dneská čaká malé prekvapenie." dúfam že bude rád.

Loui

Hra už začína. Ja a Zayn jeme klobásky a pijeme pivo. Potapkam sa po pleci lebo myslím že som úžasný chlap prečo? Lebo jem klobásu a pijem pivko. Vidím hráčov sú 2 tými jeden tým má žlté dresy (fuuj nenávidím žltú farbu) a druhý tým má červené dresy. V tom červenom týme je nejaký pekný chalan má pekné orieskové vlasy. Má modré oči ako oceán. Jeho telo je vypracované a myslím si že má pekáč buchiet. Počkať teraz rozprávam o chalanovi pekne to je divné na to aby chlap rozprával o chlapcovi ooookkkeeeeejjjj. Tak tá hra je užasná tým v červenom vyhráva jeees. Je striedačka a počul som hlas že „Harry strieda a sada si na lavičku a namiesto neho ide Oliver". Takže sa volá Harry keď si sadal tak celú cestu ked išiel z ihriska na lavičku na nikoho iného sa nepozeral len na mňa. Jeho kukadla sú nádherné.

Harry

V dave som videl pekného chalana neviem ako sa volá ale teraz vám ho opíšem má krásne bledo hnedé vlasy má modro-zelené oči wow sú nádherné neviem ako ich mám opísať a má pekné vypracované ruky,nohy a určite aj hruď. Dúfam že ho raz stretnem. Vyhrávali sme o 3 góly. Milujem fucik.

Zayn

Pozeral som sa jedným okom na hru a druhým okom na Louiho a videl som ako sa pozera na jedného futbalistu má červený dres. Ak som dobre počul tak sa volá Harry ale nie som si istý. Neviem čo sa deje s Louim nejako sa furt pozerá na chalanov než na baby. Skorej by sa nemal pozerať na baby lebo má Rachel a tá by asi závidela.

Taaak povedala som že o pár dní ale bolo to len pár sekúnd ale som nažhavená (to znelo sexuálne) do písania a zase srry za chyby

#LarryWhere stories live. Discover now