*3.kapitola*

10 0 0
                                    

Rachel

Čakám na Louiho tak pól hodinu a on nič ani mi nezavolá alebo aby mi poslal sms-ku aby som vedela že kde je. Som na posteli v spodnom prádle a dokonca som pripravila aj večeru čo sa nedeje často tak asi budem musieť čakať no ak to budem chcieť.

Loui

No zápas sa skončil a ten červený tým vyhral juhuuuuuuuu. Takže Harry vyhral. Tak som išiel domov a pozrel som sa na mobil a videl som 7 zmeškaných hovorov a hneď som si povedal „Ach jaaaj to budem mať zle." Tak som jej zavolal a ona pochopila čo som bol rád aspoň zase nedostanem po hlave. Idem si tak idem po chodníku a vidím Harryho ako ide domov a ja ho pozastavím a spýtam sa ho o podpis a on bol taký malý a dal mi svoj podpis na moju ruku chcel som kričať ale nechcel som ho vyplašiť. A jeho nežným hlasom povedal „Ak chceš môžeme taz vyraziť do baru". A ja som ani neváhal a povedal áno. Potom mi povedal „Dobre pošlem ti žiadosť o priateľstvo na facebooku okej"? A ja som povedal „Okej" a on „Ako sa tam voláš"? A ja som povedal „Loui ....." (Na tie bodky si môžete vymyslieť priezvisko.) a on povedal „Dobre ako hneď prídem domov si ťa pridám". A keď odišiel tak som začal skákať od radosti a začal som pri tom kričať. Som doma a ležím na gauči a mám pri tom zapnutý iphone (No viete mám iphone 6s Plus). A zrazu mi zazvoní mobil a bolo tam napísané „Harry ....... Vás žiada o priateľstvo". (Na tie bodky si vymyslíte jeho priezvisko). Omgggggggg konečne jeeeeeej. Je omnoho krajší keď ho vidím očami než na fotkách. Ale no čo už aspoň si s nim môžem písať každý deň. Ani som neváhal a hneď som tú žiadosť o priateľstvo prijal a hneď sme si začali písať.

Harry

Poslal som Louimu žiadosť o priateľstvo na facebooku a hneď sme si začali písať. Napísal mi „Ahoj Harry vieš si úžasný futbalista". Začal som sa červenať a ja som mu napísal „Oo Loui ďakujem také lichôtky si nezaslúžim". A on mi odpísal „Ale však si úžasný chalan". A ja som mu odpísal „Ďakujem" a on „Není zač a vieš ...... Si pekný" a ja „Ďakujem aj ty si mi príťažlivý" a on „Ďakujem ale škoda že máš priateľku" a ja som mu napísal „Ale ja žiadnu nemám a je škoda že ty máš priateľku" on „Hej ale ja knej nič necítim lebo vieš neviem čo sa mi stalo ale nejako ťa mám rád" a ja „Aj ja ťa mám rád" a potom som zaspal a pred tým som mu ešte napísal „Dobrú noc babe" a on mi odpísal „Aj tebe pusa".

Louis

Hneď ako som mu napísal že nič k Rachel necítim som nevedel že na mňa čaká na posteli v spodnom prádle. A hneď v tom momente som sa zastavil a chcel som revať. Zašiel som za Rachel a povedal som jej „Prepáč som unavený ako vidím si celá nažhavrná ale dnes asi nič nebude." Ľahol som si do postele a zaspal som.

Rachel

Ako mi to mohol urobiť? Spýtala som sa ho a on „Naozaj prepáč" ale to mne nestačí že prepáč. Počkala som dokým Loui zaspí. Loui zaspal a začala som potichu plakať a rozhodla som sa že sa pobalím a odídem. Ale nepodarilo sa Loui sa zobudil pretože má videl alebo počul plakať.

Čuuuus ľudia pls komentuje a votujte tým mi dokážete že chcete ďaľšie časty a aj videnia mi to dokážu. A zase srry za chyby som debil. Skončila som to v napetej atmosfére. Uvidíme čo sa stane? ........ Čus

#LarryWhere stories live. Discover now