True Deemono

84 5 0
                                    

-O sa vedem noi Magie Neagră cine e adevaratul Deemono!
In caz ca nu stiati(la lupi) ,,Deemono " inseamna lupul care este ales sa omoare pentru haita. Deemono este un protector. Care e de mic crescut ca sa fie impacat si bucuros de moarte , daca e pentru haita. Deemono se alege cand lupul este de 1 an. Deemono este un cuvant sacru,care in limba veche a lupilor insemna ,,sange arzator". Sper ca v-am lamurit! (EE=I)(la citire)
Magie Alba,devenea din zi in zi tot mai ambitios,si nerabdator. Din lup normal,deveni alb! Blana lui se schimbase. Se facuse alb! La fel de alb ca tatal lui. Magie Neagră deveni tot mai neagra. Din vata ei pufoasa de zahar,de culoarea celui mai inchis gri,se alesese cu fire lungi , dese,si pufoase de par,negre. Mai negre decat pana corbului. Si lucioase. Blana era pufoasa si valvoi,iar ochii,sagetatorii,albastrii,tinand tot albastrul cerului in ei. Zilele se scurgeau,iar Magie Albă etra ca un fulg de nea,iar Magie Neagră ca o pana de corb. Magie Albă se ducea la scoala de lupi,iar la fel si Magie Neagră. E o lege: lupoaicele negre se duc la scoala de lupi. Doar si doar si doar ele! Magie Alba statea cu Magie Neagră. Isi atingeau nasurile,ceea ce ledadea un fior placut. Isi frecau capurile unul de altul , fara sa-si dea seama ca... Ii mai privea cineva...
-Tofi!
-Tofi!
-Ce faceati?!
-Nimic.
-Voi aveti 8 luni , nu?
-Da!
-Sunteti generatia Deemono!
-Da...
-Pacat...
-de ce?
-Eu nu vreau sa trec prin proba!
-Eu,vreau!
-Si io!
-De ce nu puteam fi verisoara mea?Ea are 5 luni!
-Eu abia astept! Eu voi participa!
-Si eu!
-Se pare ca trebuie...
-Apropo, Tofi...?
-Daaaa?...
-Te plac!
-O,Magie Albă! Si eu! Isi frecara nasucurile,si fugira saltand si urland.
Magie Neagră stia ca ea o sa fie un Deemono! Chiar de e lupoaica.
4 luni incarcate pentru generatia sacra. Cand un lup Deemono moare,se asteapta un an,iar atunci se organizeaza concursul pentru un nou Deemono. Deci, Arow nu a fost,si nu e Deemono. El era sigur-sigur ca fiul lui va reusi,dar spera sa nu fie atacat de Slow,lupul de 1 an, cel mai mare si mai fortos,rau,si necurat. Nu avea nici o calitate pentru a fi un Deemono. Zane, il urma pe Arow, unde el (Arow) avea sa dea startul cursei. Ajunsera. Toti ocupara locurile. Arow ura succes tuturor,apoi,se duse la copii lui,ii saruta,si le urase succes. Se duse inapoi la locul lui , urla(asa dadea startul cursei) iar generatia Deemono, alerga ca o sageata spre prima proba,care era la 50 km de locul startului. Proba continea in...

În HaităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum