Ultima probă consta în uciderea unui om. În prima proba au ucius iepuri,in a doua un lup,iar in a treia un om. Magie Alba ajunse primul,dar nici nu apuca sa expire,ca langa el veni si Magie Neagră. Apoi veni Slow. Nu prea cred ca lui Tonny ii parea bine ca Slow ajunsese in ultima proba. Proba decisiva. Acu' nimic nu conta. Nu conta mila,nu conta frate,nu conta sora,nu conta iubirea,nu conta dreptatea. Conta decat sufletul invingator de Deemono. Dupa ce Tonny le explica ce aveau de vacut si pornira,veni si Tofi. Magie Albă nu o vazu,ceea ce e mai bine pentru el. Acolo erau turiști.
Magie Alba se lua la tranta cu Magie Neagră. Pana cand ajunsera. Era noapte. Nu prea frig. Turistii erau in corturi si dormeau linistiti. Sarira pe corturi,maraira,urlara,inspaimantara,iar la urma... Devorara. Aceasta proba nu consta in primu' ajunsd=winner,bla,bla,bla... Era cine ucide cei mai multi oameni. Crud,dar asta fac lupii. Imi vine sete de sânge, si pofta de carne cruda,dar ma abtin si va povestesc ce a urmat. Slow a luat 11 vieti,Magie Albă 14, iar Magie Neagră 15,iar Tofi 12 vieti.Ei urlara,si pe Tonny il chemara. Tonny veni cu ceilalti lupi din haita. Acolo,ei vazura ca adevaratul Deemono, era o lupoaica. O lupoaica neagra,cu ochi de azur,mari si speriati,cu bot plin de sange,ce nu crescuse destul. Era cam cat un catelandru. Dar daca facuse tot ce facuse,nu e indoiala ca ea era Deemono!
Parintii si toti lupii o felicitara,dar si pe Magie Albă. Arow era mandru de ea,dar si de el. Chiar daca era lupoaică,va face o treaba de milioane. Ce daca e adorabila si maruntica?! E in stare sa omoare orice.Hey,știu ca nu am scris de mult timp,da' credeti-ma,ca n-am avut inspiratie. De acu' voi dedica capitole. Cine vrea sa-i dedic viitorul capitol,sa de-a comentariu cu ,,EU". Primul copil care va scrie asta,ca primi urmatorul capitol, iar al doilea , voi dedica capitolul ,,răsviitor"(al doilea capitol) ( intelegeti voi!) Ok,și acest capitol, este pentruuuu....
Tobele vă rog!
TAM!TAM!TAM!
PENTRUUUU...
Albastrica01 CAPITOL PENTRU TINE! SPER CA TI-A PLACUT! OARE PENTRU CINE VA FI URMATORUL CAPITOL?
BRAVO ,Albastrica01!!!!SCUZATI VA ROG FRUMOS,GRESELILE DE ORTOGRAFIE,SAU EXPRIMARE.(în acest capitol, nu sunt de exprimate)
Va pup! Pa!
CITEȘTI
În Haită
WerewolfIn aceasta carte,e vorba despre o fata, Karla , ce se indragosteste de un lup,si viceversa. Lupul,Arow, (asa il chema) era foarte speriat si invidiat pe oameni. Ii ura din cauza ca.... Apoi el.... Aflati,citind!