Nikol je späť a s ňou aj nová časť Crush:)
Milujem vás za vašu podporu akú mi dávate:) ste dokonalý.Prosím napíšte mi čo si o príbehu myslíte:) Čo mám vylepšiť a v čom zase ubrať?
Ďalšia časť bude 15+ ,dúfam že si ju uzijes BexlovesTommo.Zasluzis si ju ,ale až zajtra.Zatiaľ je tu toto:)Nikol.
Larry is realVotes
Koment
Poteší
Ps:Erika Dúfam že sa ti bude páčiť:)
-----------------------------------------------------Louis
Okamžite som sa od neho začal odtahovat.Ako si toto ten idiot dovoľuje.Chcel som ujsť niekde poriadne ďaleko ale jeho ruky okolo môjho tela mi to nedovolili.Držal ma ako kliešte.
"Pusti ma!"vykríkol som naňho.Jeho jediná odpoveď bol smiech z ktorého ma mrazilo na celom tele."Vieš Louis dosť ma štve ,že ta dostal Harold.Ja som mal na teba zálusk už od začiatku ale ty si skočil na Haroldovu udicu ako jediná ryba v rybníku Louis.A to bola chyba zlatko"povedal mi a jeho hlava sa pomaly približovala k tej mojej.Práve vo chvíli keď som chcel zakričať o pomoc jeho pery zablúdili späť k tým mojim.
Nedá sa ani opísať ako som sa snažil brániť.Všemožne ale všetko bolo márne. Keď sa ofomna konečne odlepil vydýchol som zbytkovy vzduch z pľúc.Ihneď som však vedel prečo sa odtiahol presne v tú chvíľu.Moje modré oči sa začali plniť slanou tekutinou ktorá mi začala stekať po lícach keď som pred sebou zbadal jeho.Chlapca ktorého nadovšetko milujem a nikdy som oňho nechcel prísť.
Sledoval som jeho tvár ktorá sa menila na kus ľadu a jeho zelené oči boli úplne bez života.Len dva zelené smaragdy."Ešte sme spolu neskončili Miláčik"povedal mi Zayn pričom ma nezabudol plesknut svojou dlaňou po zadku.Na čo som sa odtiahol a na tvári sa mi usadil nechutný výraz.Toto môže len Harry.
Keď sme už pri nom.Stál a čakal namna.Spravil som pár neistych krokov smerom k nemu.Poznáte ten pocit niekde hlboko v tele,že niečo nedopadne dobre alebo sa niečo stane?
Presne taký pocit ma ťažil v žalúdku ako kameň ktorý ma mal potiahnuť k zemi.Ach,milujem ta gravitacia.
Pristúpil som k nemu ale on mi nevenoval jediný pohľad.Len nastúpil do svojho auta čakajúc namna.UTEKAJ,UTEKAJ,UTEKAJ,UTEKAJ, UTEKAJ! Kričal mi hlas v hlave ale ako zvyčajne som ho neuposlúchol.Otvoril som dvere do jeho auta,naposledy som sa nádychol vône slobody,teda ak sa to tak dá nazvať a nastúpil som do auta.
Rýchlo som sa zapasal keď Harryho auto vyšlo na cestu. Cesta ubiehala v desivom tichu.Vyzeralo to,že Harryho mysľou prechádzali všemožné možné scenáre ktoré ani v jednom prípade nevyzerali dobre.Keď som v diaľke videl môj dom otočil som sa k Harrymu."Kam ma to vezies?"spýtal som sa ho,keď prešiel môj dom a dokonca aj svoj."Harry?"spýtal som sa ho s menším strachom v hlase.Neznášal som jeho prekvapenia."Na tvojom mieste sa modlím Louis ,aby som na to miesto prišiel v dobrej nálade lebo ak nie...."vravel mi.Ja som však jeho slová pomaly nevnímal.Bál som sa ho až tak,že som sa bál dýchať.Bál som sa že to zapocuje."Kurva,zabijem ho!"vykríkol a päsťou udrel do volantu,vďaka čomu som nadskocil na sedadle.Dúfam,že sa na to miesto dostaneme čo najrýchlejšie lebo ak nie,umriem tu od strachu ešte skôr ako sa tam dostaneme.Harry celú cestu vrcal ako zviera.Niekedy mi pripadal ako blázon.Stále si niečo mrmlal popod nos ,niekedy nadával.Išiel z neho strach.
"Mám jedinú otázku Louis ,komu patris?"spýtal sa ma keď sme zastavili pred chatou hlboko v lese."Tebe"povedal som mu bez zbytočných okolkov.Vie to.Nechápem prečo sa to pýta.
"Tak čo si kurva robil s tým kokotom!"vykríkol namna a ja som sa celým telom nalepil na dvere jeho drahého auta.Nemal som rád nastvanych ľudí.A hlavne nie Harryho.
"Bola to chyba!"vykríkol som mu späť."O áno to bola a ty si ju pekne odpykáš"povedal mi a otvoril moje dvere.Rýchlo som vyšiel von ale Harry tam už čakal s naštvaným pohľadom.
"Myslím si,že ti minule nestačilo.Budem musieť pritvrdiť"povedal mi."Nie,prosím!"vykríkol som zúfalo ale proti Harryho sile som nezmohol nič.
Toto si posral Tommo.
YOU ARE READING
Crush || l.s A/B/O
Fanfiction*dokončený* Louis je mladá omega ktorá je bezhlavo zamilovaná do alphy Harryho ,ktorý ho pre vlastné potešenie šikanuje. Všetko však pokazí niekoľko dňový výlet do mesta romantiky. Paríža. A spoločná izba ktorú musia spoločne zdieľat.