κεφαλαιο 11

313 21 0
                                    

ΑΚΑΤΑΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΟΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15..ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΚΑΤΑΛΕΙΛΕΣ ΣΚΗΝΕΣ...ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ....
Μετα που ακουσα αυτο που ειπε στεναχωρηθηκα λιγο και ηξερα οτι με αγαπαει αλλα δεν ηξερα οτι θα το ελεγε ποτε....Εφτασα σπιτι και μπηκα μεσα ο Justin με περιμενε....
Justin:Ηρθες..Τι εγινε μηλισατε?? τα βρηκατε??
Το ειπε καπως ειρωνευτηκα...
Εγω:οχι απλα μηλησαμε λιγο...Και εγω εβαλα τελος στην σχεση αν και ειχα βαλει προ πολλου....
Ενα μικρο χαμογελο σχηματιστηκε στα χειλη του...
Justin:Και τι σου ειπε??
Του τα ειπα ολα απτην αρχη εως το τελος μεχρι και τι ειπε ο στεφαν οταν εφυγα..

Μετα απο λιγο καθομασταν στον καναπε ο justin Πηγε στην κουζινα να πειη νερο...Και αρχησε να κανει ηχους το κινητο του..Του φωναξα αλλα δεν ακουσε το πηρα και το ανοιξα και ειχε ενα μηνυμα που ηταν απο ενα αγορι οπως καταλαβα απο το ονομα Usher... Και το μηνυμα ελεγε (η δουλεια εγινε)
Οταν το ειδα αναρωτηθηκα ποια δουλεια τι εγινε τι κρυβη ο Justin??
Οταν γυρησα το κεφαλη μου ο Justin στεκονταν εκει και με κοιτουσε...
Justin:Γιατι ανοιξες το κινητο μου??
Εγω:σε φωναξα αλλα δεν ειρθες...
Justin:ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΝΑ ΕΡΘΩΩ..
Εγω:δεν ηξερα οτι ειχαμε μυστηκα εμεις οι δυο Νομιζα πως ημασταν φιλη..??
Ο Justin ηρθε κοντα μου με σηκωσε και με κολλησε στον τοιχο..
Justin:Μπορει να ημαστε και κατι παραπανω απο φιλη δεν νωμηζεις??
Εγω:δ-δεενν ξερω μπορει...
Ειπα καπως τρεμαμενα...Ξερω οτι ειχε νευριασει και με το οτι πηγα στο στεφαν και με το οτι ανοιξα το κινητο του και ολα αυτα ειχαν μαζευτη και και τα πηρεεε...
Και πριν πω κατι αλλο ειχε αρχησει να με φιλαει πολλη αγρια...Και εγω δεν σταματησα σηνεχεισα το ιδιο..
μου εβγαλε την μπλουζα και εγω την δικια του και με φιλουσε στο λαιμο και εγω κρεμασα πισω το κεφαλη μου..
Το χερι του πηγε στο σουτιεν μου και σιγα σιγα αρχησε να το ξεκουμπονη..
Το ξεκουμποσε και το εβγαλε εγω γρηγορα εβαλα τα χερια μου μπροστα..Αυτος χαμογελασε πονηρα και μου εβγαλε τα χερια..
Justin:Μην ντρεπεσε εισαι τοσο ομορφη δεν εχεις κατι για να νρεπεσε...
Του χαμογελασα και αυτος καταλαβε πως ηταν το οκ μου και σηνεχεισε...
Το χερι του εφτασε στο φερμουαρ της φουστας μου και την εβγαλε..
Εγω ειχα γινει κατακοκκινη και ντρεπομουν...Προσπαθουσα να του βγαλω την ζωνη καταφερα και την εβγαλα και αυτος εβγαλε την τζιν βρακα του και την πεταξε ημασταν και η δυο μισογιμνη...Αυτος αρχησε να με φιλαει παντου εγω ερεθηζομουν ολο και ποιο πολυ....Με σηκωσε και με πηγε στο κρεβατι και με ξαπλωσε ανεβηκε και αυτος απο πανω μου και αρχησε να με φιλαει μεχρι που εφτασε στο μερος...Μου αφερεσε το δανδελωτο στρινγκ μου και το πεταξε εγω ντρεπομουν που εκλεισα αποτομα τα ποδια μου και τα εσφηξα.. Εκεινος μου ειπε..
Justin:Ηρεμησε σαντρα δεν θα σου κανω κακο...Γιατι νρεπεσε?? μηπως εισαι παρθενα??
αρχησα να τρεμω και με τρεμαμενη και σιγανη φωνη ειπα...
Εγω:νν-ν-ναι...
Justin:Δεν πειραζη τωρα εισαι μαζι μου θα ειναι η πρωτη σου φορα θα σου αρεσει μην ανησηχεις μωρο μου...
Εγω:ε-ενταξει αλλα θελω να εισαι ποιο γλυκος μαζι μου και κατι αλλο...
Justin:Τι αλλο??
Εγω:θελω να κανουμε ε-ερωτα ο-οχι
σ-σεξ..
Μου χαμωγελασε και μου εκλεισε το ματι πονηρα και μου εκανε νοημα να ανοιξω τα ποδια μου...Εβαλε τα χερια του και μου ανοιξε τα ποδια κατεβηκε κατω και αρχησε να φιλαει και μεσα και εξω και μετα με την γλωσσα του..Εγω αναστεναζα...Μετα απο λιγο εβγαλε το μαυρο Kalvin klein του και πηγε στο κομωδινο και πηρε ενα Durex και το ανοιξε και το τοποθετησε....Ηρθε κοντα μου και με φιλουσε στο στομα με γλωσσα για πολλη ωρα μετα που ανεβηκε πανω μου εγω εκλεισα τα ματια μου και το εργαλιο του μπεικε σιγα μετο που μπηκε ολο εβγαλα μια μεγαλη κραβγη και αυτος σηνεχεισε πηγενε σιγα σιγα μεσα εξω...αρχησε να το κανει γρηγορα και εγω αναστεναζα μετα αλλαξαμε σταση ανεβεικα απο πανω του και εσπρωχνα αυτο πονουσε ποιο πολυ..Μετα απο λιγο μας ειχε παρει ο υπνος εγω ημουν ακομα πανω του...

Ηταν πρωι και σηκωθηκα πηγα να κανω μπανιο αλλα οταν μπηκα μεσα βλεπω τον Justin Γυμνο και αυτος και εγω τρομαξαμε και μετα γελασαμε...Με εβαλε μεσα μαζι του και μου ετρηβε την πλατη...

Μερια Justin
την εβαλα μεσα μαζι μου και της ετρηβα την πλατη οσο κοιτουσα τον κολο της τοσο ο μικρουλης εκει κατω σηκωνοταν..Εκεινη γυρησε και εγω την φιλησα απαλα μετα αρχησαμε να φιλιομαστε γρηγορα ο μικρουλης σηκωθηκε και εγω γυρησα την σαντρα μπρουμητα και αρχησα να της το βαζω απο πισω εκεινη αναστεναζε βαρια και αυτο μου αρεσε...Τελειοσαμε και βγηκαμε ντηθηκαμε και πηγαμε να φαμε...
Justin:Σου αρεσε το χθεσηνο βραδυ μωρο μου??
ειχα κοκκινηση και δεν απαντησα...
Justin:Γιατι δεν απαντας μικρη πως σου φανηκε η πρωτη σου φορα??μην με ντρεπεσε...
Σαντρα:καλα ηταν...
Justin:Τι μονο αυτο??
Σαντρα:οκ ηταν τελεια αυτο ηθελες να ακουσεις...
Αυτος γελασε με ενα ηκανοποιητικο γελιο...
Καθησαμε στο καναπε σαν ζευγαρι γιατι πλεον ημασταν ζευγαρη....

Για σαςςς τι κανετε αγαπες μου τελειοσε και αυτο το κεφαλαιο θελω να σας πω κατι η στο 12 η στο 13 καφαλαιο μαλλον θα τελειοσω ξερω οτι ειναι λιγα τα κεφαλαια αλλα θα γραψω αλλο βιβλιο...Φιλια τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο..😘😘😍😍

Εγω με αυτον ουτε καν....!!!(ολοκληρωμενο)Where stories live. Discover now