Η μπορει και να νομηζα πως ημασταν ζευγαρι δεν ξερω τι σκεφτεται ο Justin Αλλα πριν απο πολλη καιρο ειδα και την αγρια πλευρα του και πιστευω πως μου αρεσε...εχει περασει ενα μιση χρονος και ειμαστε ακομα μαζι αν και 1 μηνα μετα που τα φτιαξαμε χωρισαμε για λιγο διαστημα...αλλα τα ξανα βρηκαμε και ειμαστε παλλη μαζι...σημερα ειναι 9 απριλιου σαββατο
Πηγε οκτω το βραδυ και μου ειπε ετοιμασου...
Εγω:γιατι??
Justin:ΕΙΠΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ...
Εγω:Οκ οκ μην νευριαζεις...
Πηγα στο δωματιο αλλα δεν ηξερα τι να βαλω αφου δεν μου ειχε πει που θα παμε...Ηρθε και αυτος και ετοιμαζοταν αφου τον ειδα και εβαλε κοστουμι ειπα και εγω να βαλω κατι επισημο...
Justin:Σε περιμενω κατω...
Και με ενα φιλη εφυγε...
Εβαλα ενα μακρη μπλε φορεμα ανοικτο μεχρι και λιγο πανω απο το γονατο μου στην ακρη ειχε πανω μερικα χρυσα στρασακια...Εβαλα της μαυρες γοβες μου εκανα τα μαλλια μου μπουκλες και βαφτικα εβαλα κοκκινο κραγιον μασκαρα πολλη εντονα...μεικ απ...Αηλαινερ και αυτο εντονο..Πηρα την τσαντα μου και το παλτο μου και κατεβηκα...
ειδα τον τζαστιν να περιμενη στον καναπε οταν γυρησε...
Justin:ΟΥΑΟΥ...Ποια ειναι αυτη η ΚΟΥΚΛΑΡΑΑΑ....
Εγω:Σκασεε και παμεεε...
Φυγαμε και τα ματια του τζαστιν δεν εφυγαν απο επανω μου...Φτασαμε σε ενα τεραστιο εστιατοριο που λεγοταν Habanera...Ηταν πολλη ωραιο...Μπηκαμε μεσα και καθησαμε σε ενα τραπεζι...Μας εφεραν μια σαμπανια και τον καταλογο...παραγγηλαμε διαφορα πιατα..μετα φαγαμε και εγω πηγα τουαλετα να φτιαξω το μακιγιαζ μου και μπενει μεσα ο justin και μου πεταει ενα φορεμα και μου λεει βαλτο παω να πληρωσο και θα σε περιμενω εξω...πριν πω κατι ειχε φυγει..ηταν ωραιο φορεμα μοβ πολλη κοντο στραπλες με χρυσοσκονη πηγαινε με της μαυρες γοβες μου....το εβαλα εφτιαξα το μακιγιαζ μου και βγηκα εξω απο το εστιατοριο και ο justin με περιμενε στο αυτοκινητο..μπηκα και τον ρωτησα.."που παμε??"μου λεει.."θα δεις"...δεν μηλησα ολοι την διρκεια που οδηγουσε τελικα φτασαμε εξω απο ενα μπαρ με πολλη δυνατη μουσικη...μπηκαμε και ειχε πολλη κοσμο στριμοχτηκαμε για λιγο μεχρι που φτασαμε σε ενα τραπεζι κρατημενο και οπως καταλαβα το ειχε κρατησει ο justin..δεν εκανα πολλες ερωτησεις αλλα μετα απο λιγο εσκασα και ρωτησα.."τι κανουμε σε παρτυ εμεις justin δεν εχουμε παει ποτε μαζι ουτε σε εστιατοριο??"ειπα"γιατι πηραζει που βγηκα μια φορα μαζι σου??""οχι αλλα δεν εχουμε βγει καιρο τωρα και μου φανηκε περιεργο"
"απλως ηθελα να περασω λιγο χρονο με το μωρο μου" με φιλησε...
Η ωρα ηταν δωδεκα παρα εικοσι..
"Ελα παμε να φυγουμε"ειπε ο Justin..
Δεν μηλησα και απλα τον ακολουθησα μου φενοταν περιεργο ολο αυτο...
Φτασαμε σπιτι μετα απο δεκαπεντε λεπτα..Μπηκαμε μεσα και ειδα το φως του σαλονιου κλειστο και θυμηθηκα οτι το ειχα αφησει ανοιχτο...Ειδα την ωρα και ηταν δωδεκα και ενα λεπτο κοιταω πισω μου και δεν ειδα τον justin τον φωναξα αλλα δεν απαντησε...Πηγα να ανοιξω το φως του σαλονιου και αυτο ανοιξε μονο του και ακουσα πολλες φωνες να λενε "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑ"
YOU ARE READING
Εγω με αυτον ουτε καν....!!!(ολοκληρωμενο)
FanfictionΜε λενε Σαντρα και παω δευτερα λυκειου και ειμαι 17.Εχω μια κολλητη και εναν κολλητο.Το ονομα της κολλητης μου ειναι τζεση.Και τον κολλητο μου τζεισον.Και οι δυο εχουν την ιδια ηλικια με εμενα.Να σας πω οτι εχω αλλους δυο φιλους αλλα οχι κολλητους κ...