Ξηπνησε ο justin και μου ειπε καλημερα και με φιλησε στο μαγουλο και εγω αντεπεδωσα.Φτιαξαμε πρωινο μαζι και φαγαμε.Πηγαμε στο σαλονι και καθομασταν ενω το κινητο μου χτυπουσε εγω το εβαλα στο αθορηβω και το αφησα.Με ρωτησε... Justin:Γιατι δεν απαντας?? εγω:δεν θελω να μιλησω σε κανεναν... Justin:Τουλαχιστον απαντα στην φιλη σου... εγω:δεν μπορω γιατι θα με ρωταει πολλα και θα με πιασουν παλλη τα κλαματα... Justin: Οκ γλυκια μου... ο Justin ερχονταν ολο και ποιο κοντα μου με αγκαλιασε και εγω εβαλα το κεφαλι μου στο στηθος του και αυτος με φιλησε στο λαιμο καθομασταν ετσι για πολλη ωρα... Μερια Justin... πηγενα ολο και ποιο κοντα της ηθελα να την αγκαλιασω δεν μου αρεσει να την βλεπω στεναχωρημενη την αγκαλιασα και την φιλησα στο λαιμο αυτο βγηκε αυθορμητα.Ηθελα τοσο πολλη να φιλησω τα χειλη της και να χαιδεψω ολο της το σωμα αλλα δεν μπορουσα... Μερια μου... Ειναι τοσο γλυκος μαζι μου και πιστευω πως αρχιζω να νιωθω κατι για αυτον.Περασε μια εβδομαδα και μενουμε μαζι δεν εχω δει καθολου τους φιλους μου.Αν εξερεσουμε οτι εχουν παρει 1.000.000.000 φορες ακομα και ο στεφαν και δεν εχω απαντηση αλλα του στεφαν ουτε το ονομα του δεν θελω να θημαμε τον διεγραψα απο παντου δεν νιωθο τιποτα για αυτον ειναι ενα τιποτα για εμενα.Αποφασησα να παρω την τζεση την πειρα και το σηκωσε με την πρωτη κληση και αρχησε.... Τζεση:που εισαι τοσο καιρο,τι κανεις, πως εισαι εισαι καλα,που μενεις ,τι εγινε,γιατι εφυγες,με ποιον εισαι???? εγω: ηρεμησε,ηρεμησε οπααα μια μια της ερωτησεις πρωτον ειμαι καλα μενω με τον Justin και θα σου πω τι εγινε.... Τζεση:με ποιον justin τον καινουργιο? εγω:ναι τζεση:για πες τι εγινε.. Της ειπα τι εγινε με τον στεφαν και τι εγινε με τον justin αυτη ηξερε για τον στεφαν... Τζεση:ξερεις σε τι κατασταση ειναι ο στεφαν απο τοτε που εφηγες? ειναι χαλια δεν τρωι δεν πινει δεν μιλαει σε κανεναν ειναι πανω απο την φωτογραφια σου και κλεει καθε μερα εγω:δεν με νοιαζει τι κανει με αυτο που μου εκανε...δεν θελω να τον ξανα δω μπροστα μου ειναι ενας μαλακας... Τζεση:ενταξει πρεπει ομως να σου πω γιατι το εκανε αυτο...ο στεφαν το εκανε γιατι η κοπελια η πουτανα του ειπε οτι θα φιληθουν οταν μπεις εσυ μεσα αλλιως αν δεν το εκανε θα... Τι λετε να εκανε η κοπελια αν ο στεφαν δεν το εκανε αυτο??
YOU ARE READING
Εγω με αυτον ουτε καν....!!!(ολοκληρωμενο)
FanfictionΜε λενε Σαντρα και παω δευτερα λυκειου και ειμαι 17.Εχω μια κολλητη και εναν κολλητο.Το ονομα της κολλητης μου ειναι τζεση.Και τον κολλητο μου τζεισον.Και οι δυο εχουν την ιδια ηλικια με εμενα.Να σας πω οτι εχω αλλους δυο φιλους αλλα οχι κολλητους κ...