αν δεν το εκανε αυτο και χωρηζε μαζι μου θα εβαζε δυο αγορια να με χτηπυσουν σοβαρα... Εγω:τιιι??? αληθεια...ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΙΑ ΘΑ ΤΗΣ ΔΕΙΞΩ ΕΓΩ.... τζεση: αστην καλητερα μην μπλεξουμε με μια χαζη... Εγω:αλλα και ο στεφαν τι νωμιζε πως μπορει καποιος να χτηπηση εμενα δεν μπορουν να μου κανουν τιποτα εγω εχω δειρη και μεγαλητερο μου τι νωμιζει ο στεφαν.... Τζεση: αστο το θεμα πηγενε να μηλησεις με τον στεφαν να τα ξεκαθαρησετε... Εγω: εγω θα παω αλλα δεν τα ξανα βρησκω μαζι του απλα θα μηλησουμε.. Τζεση: οκ ελα σπιτι ειναι θες να περασω να σε παρω??Που ειναι το σπιτι του Justin??
Εγω:ασε θα ερθω μονη...
Το εκλησα και ετοιμαστηκα μποστα μου βρεθηκε ο Justin και με ρωτησε..
Justin:Που πας??
εγω:στο σπιτι του στεφαν να μηλησουμε..
Justin:Τιι μετα απο οσα σου εκανε θα πας να του μηλησεις??
εγω:πηρα την τζεση και μου τα ειπε ολα...
Justin:Δηλαδη τι σου ειπε??
του ειπα τι μου ειπε η τζεση και εφηγα πηγα σπιτι του στεφαν και χτηπησα την πορτα...και μια φωνη απο μεσα ακουστηκε...
Στεφαν:ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΙΓΗ...
Εγω δεν απαντησα αλλα χτηπουσα..
Ανοιξε και τον ειδα με καταμαυρα κλαμενα ματια..
Στεφαν: εσυ εδω??
Εγω: ναι θελω να μηλησουμε..
Στεφαν:ελα περνα..
Μπηκαμε μεσα και του ειπα..
εγω: εμεις η δυο εχουμε τελειοση αλλα ηρθα να ξεκαθαρηστουμε...
Στεφαν:γιατι να τελειοσουμε εγω σε θελω δικια μου...
Εγω:γιατι το εκανες αυτο η τζεση μου τα ειπε ολα αφου ξερεις οτι δεν μπορει να με ακουμπηση κανεις εμενα γιατι το εκανες??
στεφαν:γιατι με απειλησε...Δεν καταλαβενεις και δεν προλαβα να το σκευτο και μπηκες εσυ και αυτη με τραβηξε και με φιλησε και εσυ εφηγες μετα...Τι να εκανα ετρεξα αλλα δεν σε προλαβα..
Εγω:ενταξη λοιπον θελω να μηνουμε μονο φιλη τιποτα παραπανω γιατι δεν νοιοθω ποιοα τιποτα για εσενα...
Εφηγα τρεχοντας και μπηκα σε ενα ταξι αυτος ετρεχε ακομα απο πισω και σταματησε και τον ακουσα να λεει....
στεφαν:ΣΕ ΘΕΛΩ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟΟΟ....Λοιπον αυτο το κεφαλαιο ηταν καπως λυπητερο αλλα το 11 θα ειναι πολυ Sexy...Φιλιααα...😘😘
YOU ARE READING
Εγω με αυτον ουτε καν....!!!(ολοκληρωμενο)
FanfictionΜε λενε Σαντρα και παω δευτερα λυκειου και ειμαι 17.Εχω μια κολλητη και εναν κολλητο.Το ονομα της κολλητης μου ειναι τζεση.Και τον κολλητο μου τζεισον.Και οι δυο εχουν την ιδια ηλικια με εμενα.Να σας πω οτι εχω αλλους δυο φιλους αλλα οχι κολλητους κ...