Betimlemeli saçmalıklar

1K 59 18
                                    

Ön bilgi : Bu tarz hikayeler dünyanın en gereksiz hikayeleridir.Yazar yazdıklarıyla bizi kitabın içine çektiğini sanar fakat biz kitabı kütüphanemizden çıkartırız.Belki kaliteli olanlarda vardır ama konumuz bu değil.

 Uzun kirpikli gözlerimi aydınlık bir yeni güne araladım.Yerimden yavaşça doğruldum.Pembe fena halde şeker olan topuksuz tüysüz ev terliklerimi ayağıma usulca geçirdim.Uzun koridorun sonunda yer alan beyaz parlak lavabomuza ilerledim.Yüzümü o uludağın zirvelerinden gelen suyla yıkadım.Uladağın zirvelerinden gelen suyumuz doğallık ve tazelik kokuyordu.Annemin o ince,zarif,naif,şeker,cırtlak sesiyle beraber aşağıya indim.Babamın elinde bir gazete.Gazetenin başlığı iri,pembe,2 boyutlu yazıyla atılmıştı.Öğretmenlerimin ve arkadaşlarımın bulunduğu eğitim verme amaçlı kuruma yani okula gitmek için iki katlı pembe evimizden usulca çıktım.Uzun bir yol katedip sonuç olarak okula girdim.Hemen en arkadaki pencere kenarına 40 derecelik bir açıyla bakan sırama oturdum.Bir çocuk kapıdan girdi.Uzun boylu ,saçları  sarı, kırmızı, mavi ,yeşil, turuncu ,turkuaz ,baskın olarakta siyah saçları olan bir çocuk girdi.Çok yakışıklı görünüyordu.Ayağını sürüyerek yanıma geldi.Sanki sakatlamış gibiydi.

Wattpad klasikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin