Capitolul 3

30 4 5
                                    

Nu am prea putut să dorm din cauza emoțiilor pe care le am. Am ales să mă îmbrac cu ceva în care să pot să dansez o pereche de colanți negri, un maieu albastru pe care scrie cu rosu:" Dance is my life" larg și tenesi rosi. Am ajuns la studio si Betty mi- a arătat unde sa merg. Băieții erau deja aici și erau îmbrăcați fiecare cu cate o pereche de pantaloni scurți și tricou.

- Hei. Ii salut eu si ei vin spre mine
- Hei..ma saluta toți în cor
- Începem? Ii întreb
- Sigur

După 2 ore în care am repetat și învățat dansuri noi ne-am decis să mergem la o cafenea pentru a mai vorbi.

Au început să-mi zică toată istoria trupei One direction și am vorbit și de ce a plecat Zayn. Am aflat Foarte multe despre ei. Eu le-am povestit de viață mea și prietenii care acum nu sunt lângă mine. Toti sunt de treabă, dar gândul meu este la Harry.

Am aflat că Niall are o iubită pe nume Maria si maine ieșim împreună ca să o cunosc si eu. Părinții lui Harry sunt despărțiți de când el era mic si mai are un frate vitreg de 8 ani pe nume Mario care e la mama lui.

Am ajuns acasă foarte obosita, am făcut un dus si m-am schimbat în pijamalele mele scurte. Sâmbătă băieții au concert așa că trebuie să repetăm foarte mult maine și joi, dar nu imi fac griji că ei nu o să stie.

Mi-am pregătit hainele pentru maine dimineață de acum ca să am mai mult timp. Am ales o pereche de pantaloni scurți, un tricou negru pana la buric si espadrile negre în picioare.

Perspectiva lui Harry

De când am vazut-o prima oară nu mai pot să o scot din cap. La orice ma gandesc apare si ea acolo. Nu pot să spun că nu arată bine. Trebe sa ma dau pe lângă ea pentru a o avea măcar în pat. Mi-a venit o idee să o aștept dimineață în fața blocului ei ca să mergem împreună la repetiții.

M-am trezit greu din cauza ca aseară nu am putut să adorm pentru ca gândul îmi era la Elly. Dupa ce am făcut un dus am ales să mă îmbrac cu o pereche de pantaloni pana la genunchi, un tricou negru si adidași. Mi-am luat cheile de la mașină și telefonul și am pornit spre blocul unde stă ea.

Stau de mai bine de 10 minute afară și ea nu apare. Cand să intru în mașină o vad cum iese din bloc. Arată foarte bine ca de obicei. Cand m-a văzut s-a încruntat putin, dar a început să vină spre mine.

- Neata.. Ce cauți aici?
- Neata. Am venit să te iau ca să mergem la repetiții. Ii spun eu zâmbind
- Nu era nevoie. Spune si imi returnează gestul
- Acum daca am venit urcă în mașină ca altfel întârziem
- Bine.

Tot drumul m-am uitat la ea. O vreau în patul meu, dar nu cred că o să se lase atât de ușor.

Ajunși la studio am ieșit amândoi din mașină ca să mergem la repetiții. Am intrat în sala unde erau deja băieții care ne așteptau
- Oooo.. Ce e între voi??
- Ooo.. Nimic. Am vrut sa fiu un coleg bun. Spun eu si le arăt degetul din mijloc
- Nu e nimic între noi. Ii asigura si Elly
- Daca ziceți voi. Noi va credem. Ne spune Liam, iar eu îmi dau ochii peste cap

Au fost cele mai grele 2 ore din viata mea deoarece aveam în fața o priveliște foarte buna la coregrafa noastră sexy. Sper sa nu ajung să fiu în limba după ea. Am hotărât să merg la mama ca să stau cu Mario pentru a nu mă mai gândi la ea. Am apăsat pe sonerie și ușă s-a deschis si in fata mea a apărut doamna Erica

- Buna ziua.
- Buna ziua, draga! Intra. Imi spune ea cu un zâmbet pe fata
- Multumesc.

M-am descaltat și am mers în sufragerie unde erau mama si Mario care când m-am văzut mi-a sărit în brate și mi-a strigat numele.

- Hei, frate.
- Hei. Hai sa ne jucam te log. Și a făcut ca de obicei fata aia de cățeluș plouat și eu mi-am dat ochii peste cap, dar trebuie să accept orice ar fi. L-am lăsat jos și am mers să o îmbrățișez pe mama.
- Ce ai mai făcut? Ma întreaba ea
- Nimic. Am fost la repetiții cu noua noastra coregrafa.
- Va înțelegeți bine cu ea?
- Daa...

Am mai stat câteva ore în care nu am scăpat de loc de Mario și acum am ajuns acasă unde locuiesc cu băieții. Ei erau în sufragerie și se uitau la un meci de fotbal. I-am salutat, am bătut palma cu fiecare dintre ei și am urcat la etaj în cameră mea.

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum