Capitolul 4

17 4 2
                                    

Perspectiva lui Elly

Azi e sâmbătă și primul concert al băieților de când sunt coregraful lor. Îl aștept pe Harry de 10 minute să vină să mă ia ca să mergem să repetăm înainte de concert. După încă 5 minute și-a făcut apariția si domnul Styles.

- Scuze de întârziere nu am știut cu ce să ma îmbrac.
- Ce scuză buna ai, Styles.

Pe drum nu am vorbit de loc doar am stat pe telefon. Azi am repetat cel mai mult și sunt foarte bucuroasă că toți 4 se descurca foarte bine. Am hotărât că vin ei după mine la ora 19. După ce am făcut dus am ales să mă îmbrac cu o rochie albastra si sandale negre cu toc în picioare.

Mai sunt câteva minute până când o să urce pe scena. Am foarte mari emoții pentru ei și sper ca o sa le iese bine coregrafile. Înainte sa înceapă să cânte 'Drag me down' toți 4 s-au uitat la mine și Liam a spus către public: 

- Daca nu va supărați noi am vrea să o invităm alături de noi pe coregrafa noastră ca a danseze cu noi pe această piesă.  Toti au început să îmi strige numele.
- Elly , nu vii? Ma întreba Harry

Am început să merg pe scena si normal ca era sa pic, dar am avut noroc că nu a văzut nimeni. De fapt cred că a văzut Harry pentru ca rade si se uita la mine. Cand am ajuns langa au început să cânte și am început toți să dansam.

Concertul s-a terminat si ii aștept să se schimbe ca să plecăm. Dintr-o dată simt doua mâini pa talia mea și când mă întorc îl vad pe Harry. El s-a apropiat din ce în ce mai mult de fata mea , s-a uitat în ochii mei și m-a sarutat. Nu i-am răspuns la sarut până nu m-a muscat de buza. Cand ne-am desprins din sărut nici unul nu știam ce să zicem.

- Elly...vrei ăăă...să fi iubita mea? Nu știam ce să îi răspund pentru ca nu vreau sa-si bata joc de mine. Poate ma vrea doar în patul lui, dar o să ascult ce îmi zice inima
- Da, Harry. Sper ca am făcut alegerea corectă și nu o să sufăr din cauza lui. El cand a auzit m-a luat în brațe și m-a sarutat până am rămas fără aer. Au venit și băieții care au fost fericiți sa afle că suntem împreună. Harry nu m-a lăsat să merg acasă pentru că sunt iubita lui acum și pot să dorm cu el.

Am ajuns la ei acasă și noul meu iubit m-a condus în camera lui care de acum o să fie și a mea. Singura mea problema era că nu am în ce sa ma schimb

- Harry în ce o să dorm?
- În tricoul meu. Mi-a zis și a luat un tricou din dulapi și mi l-a aruncat. Am mers la baie ca să mă schimb. Cand am mers înapoi în cameră Harry era în pat și m-am pus si eu lângă el. A început să mă sărute și mi-am dat seama unde vrea să ajungă

- Harry nu vreau să ne grăbim. I-am spus puțin rușinată
- Bine, iubito. M-a luat în brațe și eu mi-am pus capul pe pieptul lui. Acum am văzut că nu poartă tricou. Am început să-i mângâi cele 2 păsări și am continuat până am ajuns la V-ul lui peefect. Am adormit in brațele lui mai repede de cât am crezut.

  Hei. Asta e prima mea carte și sper sa va placa. Stiu ca e scurt, dar promit că următorul o sa fie mai lung.

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum