Capitolul 5

13 4 0
                                    

Perspectiva lui Harry

Nu pot să cred că o țin în brațe. Ce frumoasa ii când doarme, nu ca nu ii frumoasa si general. De când am văzut -o prima dată am simțit ceva pentru să ,dar nici acum nu stiu ce. Până acum am vrut sa o am doar în pat și atât , însă acum vreau să fie mult mai mult între noi. Cand mi-a zis ca nu vrea să ne grăbim nici nu m-am gândit că nu vreau să fac cum zice ea. Este ceva special la fata asta și sper sa aflu cat mai repede ce e.

Razele soarelui mi-ai intrat în ochi si imi vine să îmi dau o palmă ca nu am tras draperia aseară. Cand m-am trezit am văzut cel mai frumos lucru, Elly arată al dracu de bine dimineața. Prietenul din pantaloni s-a facut mult prea mare. Elly si-a deschis ochii și când m-a vazut a început să zâmbească. M-am apropiat de ea și am sărutat -o. Ador buzele ei moi si dulci. Am dus-o acasă ca să se schimbe și eu m-am întors înapoi acasă unde băieții erau în bucătărie și mâncau.

- Hei. Pofta buna! Vreau si eu. Mi-am pus o cana de cafea si mi-am pus un nod de cereale cu lapte
- Și cum merge relația ta cu Elly?ma întreba Louis
- Bine..cred. Ea nu vrea să se grăbească și eu nu stiu de unde am atâta rabdare. Simt ceva ciudat de când am văzut -o prima data , dar nu stiu ce
- Ooooo.... Harry s-a îndrăgostit. Au zis toți în cor
- Eu? Nu nu m-am îndrăgostit
- Serios?
- Se vede pe fata ta și eu cred ca si ea îi îndrăgostita de tine
- Liam nu ai dormit bine?
- Am dormit foarte bine. Mai vorbim noi peste câteva zile. Iti zic ca asta nubi să fie doar o aventură pentru tine.
- Da cine a zis ca e o aventură?
- Harry să fim serioși. Recunoaște că la început ai vrut-o doar în pat
- Pai...asta cred că îi adevărat.

Azi nu facem repetiții așa că putem să ne odihnim și noi puțin. Elly a zis ca vine ea la noi mai târziu ca are nu stiu ce de rezolvat. Eu si Louis ne-am pus să ne jucăm fotbal pe Xbox și restul dormeau sau se uitau la noi. Ușă s-a deschis si pe ea a intrat nimeni alta decât iubita mea.

- Hei. Ce faceți?
- Hei iubito. Ne jucam. Ea a venit lângă mine și m-a sarutat.
- Luați va o cameră. Ne-a spus Niall și am început toți să râdem
- Esti gelos? Îl întreabă Elly
- Eu? Nu sunt gay
- Daca tu zici.

Am mers la mine în cameră unde ne-am jucat si am stat îmbrățișați

- Iubito pot să te întreb ceva?
- Sigur. S-a întâmplat ceva?
- Nu. Ce simți tu de fapt pentru mine?
- Tu esti idolul meu de când s-a format trupa One Direction și tot timpul mi-a plăcut de tine. Cand te-am văzut în fața mea am început să simt altceva mai puternic pentru tine. Gândul mi-a rămas la tine din prima zi de repetiții și mi-am dat seama că m-am îndrăgostit de tine.
- Și eu simt ceva pentru tine de când te-am văzut nu ai mai ieșit din capul meu. Cand le-am zis la băieți ai spus că m-am îndrăgostit, dar nu am vrut sa cred asta. Te-am întrebat ce simți pentru mine ca să fiu sigur că și tu simți la fel pentru mine.
Am început să ne sarutam până când un ciocănit în ușă a stricat totul. Pe ușă nu a intrat nimeni alta decât Maria iubita lui Niall.

- Hei porumbeilor. Am vrut sa vad ce face Elly ca mi- a zis Niall ca e aici.
- Hei. A început Elly sa zică , dar ma întrerupt-o
- E foarte bine acum poți să pleci te rog. Avem ceva de continuat
- Harry... ma mustra Elly
- Ne vedem mai târziu. Va las să vă continuați treaba. A spus cu un glas pervers
- Și unde am rămas?
- Nu stiu. Zi-mi tu.

Am început să o sarut pe gat si ea a gemut. I-am cerut voie să-i dau tricoul jos și a acceptat, am sărutato și muscat-o de abdomen. Mi-a dat si ea jos tricou si a început să-și miște maine pe abdomenul meu. Doamne fata asta ma excita numai când mă atinge. Cand am vrut sa ii dau pantaloni jos m-a oprit și mi-am dat seama că am mers prea departe.

Perspectiva lui Elly

Cand Harry a vrut să-mi dea pantalonii jos mi-am dar seama că am mers prea departe. Ne-am mai sarutat și am mers si noi în sufragerie unde restu se uitau la un film de groaza. M-am așezat pe canapea lângă Maria care stătea ghemuita în brațele lui Niall, deoarece îi era frica. Harry s-a pus si el lângă mine. Filmul care era de groaza nu m-a speriat deloc din contră m-a plictisit mai mult. La un moment dat am început să mă joc cu parul iubitului meu care a adormit la mine în brațe. Numa Maria tipa de frica .

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum