Fél nyolc van, én meg hét óta talpon vagyok. Lázasan válogatom a ruháimat, amit vinni szeretnék. Fogalmam sincs milyen idő van Rómában ilyenkor, február vége felé és ez kikészít, mert nem tudom, hogy milyen ruhákat vigyek magammal. Gyorsan kimentem a fürdőbe az összes tusfürdőmért meg a törölközőmért, amiket villám sebbességgel pakolásztam bele a bőröndömbe. Ekkor eszembe jutott, hogy a fésűt kint hagytam. Cullenéket megszégyenítő sebességgel szaladtam vissza a fürdőbe a fésűmért, de nem számítottam arra, hogy lesz bent valaki. Egy sikítás kíséretében ugrottam egyet, majd a mellkasohoz kaptam a kezemet és éreztem, hogy a szívem ki akar ugrani a helyéről. Liam felvont szemöldökkel figyelte, ahogy próbálom visszaállítani a normális légzésemet.
- Jézusom Liam!
- Hova sietsz? Nem délben indultok?
- De igen! - nyúltam be a fésűért. - De már hétkor ébren voltam és szeretnék elpakolni. Még a ruhákat is ki kell választanom úgy hogy fogalmam sincs milyen az idő Rómában és huu. - motyogtam közben a szobámba igyekeztem.
- Eddig se értettem a lányokat, most se fogom. - hallottam mielőtt becsuktam magam mögött az ajtót. A laptopom megy a laptoptáskába, a tötlőim is szintén oda és a telefonomat meg nem rakom el, mert az kelleni fog.Fél tizenegykor nyugodtan fellélegezhettem, mert mindent sikeresen elpakoltam. Vagyis nem teljesen. Szélsebesen felpattintottam a gitártokom tetejét és beleraktam a hangszert. Na, most pakoltam el mindent. De még el kell intéznem pár dolgot. Lementem a nappaliba, ahol Liam nézte az amerikai focit. Beálltam elé és rá néztem.
- Héj! - kiáltott fel.
- Van néhány dolog amit ell kell intézned, amíg távol leszek. Nem nagy cucc, de számítok rád. - néztem rá kérlelően.
- Jó, mondjad.
- Szóval. Sky...
- Gondoltam. - mondta, amit elengedtem a fülem mellett.
- ...naponta legalább egyszer vidd el sétálni...
- Jó.
- ...kantárral elég kivinni...
- Oké.
- ...naponta minimum háromszor kapjon enni... - járkáltam fel-alá.
- Jó.
- ...és a répáját ne edd meg, köszi. - szögeztem le
- Jó, nyugi már, nem hagyom éhezni. - nevetett
- Tessék. - nyújtottam felé egy papírt. Kivette a kezemből és átfutotta a sorokat.
- Te listát írtál a lóhoz? - nézett fel rám értetlenkedve.
- Igen, ez az első, hogy egy barátomra bízom.
- Most megtisztelve érzem magam. - nevetett. Mosolyogtam egy sort, majd kimentem a konyhába megreggelizni. Még mindig rengeteg kaja van a hűtőben és nem fogy. Félek, hogy meg fog romlani és dobhatom ki az egészet.
Kivettem egy tányér palacsintát - amit még tegnap csináltam - és felraktam a kávét főni.Pontban délben éles dudaszóra lettem figyelmes. Megérkeztek. Lementem és kinyitottam az ajtót, amíg Liam segített lecipelni a cuccaimat.
- Akkor mehetünk? - kérdezte Niall.
- Egy perc! - montam és felrobogtam a szobámba. Felrántottam a paplant és kikaptam alóla a kabala állatomat. Egy kicsi plüss pingvin. Öt éves korom óta megvan és sosem válnék meg tőle. Még Anthony adta, amikor anyáék gyakran veszekedtek. Azt mondta, hogy ez a kis pingvin majd megvéd. Le merném fogadni, hogy sokkal több mindent "látott", mint más plüss állat. Minden nyaralásra/kirándulásra magammal viszem és ez az út sem volt kivétel.
Lecsörtettem a lépcsőn és odamentem a fiúkhoz.
- Nem vagy te már nagylány a plüsshöz? - nézett rám kérdőn Niall.
- Viccelsz? Mindenhová magammal viszem. Most már mehetünk. - mondtam és elindultam a kocsihoz amiben már ott ültek Niall szülei. Niall és Liam még valamit beszéltek, de nem hallottam, nem is tartozik rám, gondolom. A szőkeség után ültem be a kocsiba a pingvinem és a telefonom társaságában.
- Szia Kim! - nézett rám a visszapillantó tükörből Bobby.
- Sziasztok! - köszöntem kedvesen. Niall anyja hátra fordult és kedvesen bemutatkozott.
- Szia, Maura Gallagher vagyok. - mosolygott rám.
- Kimberly Tompson. - mosolyogtam vissza. Most, hogy megtörtént a bemutatkozás és Niall is berakta a bőröndömet meg a sporttáskámat a csomagtartóba, el is indultunk Róma felé. Megkezdődött a 18 órás autóút - lesz az 19 is, ha késik a komp. Nagy volt a csönd, ezért Bobby úgy gondolta, hogy most tökéletes alkalom lenne arra, ha megismernének.
- Mond Kim, hol is születtél? - kérdezte Bobby.
- 10 km-re Valenciától, Manisesben. - válaszoltam mosolyogva.
- Manises? - kérdezett vissza.
- Spanyolország, nem Anglia. - válaszolt helyettem Niall vigyorogva. Egy óra alatt szerintem már eléggé megismertek. Szó esett még a szüleimről, Anthonyról, Spanyolországról, meg minden másról, amikre kedvesen válaszoltam. Miután abbahagytuk a beszélgetést a fülembe dugtam a fükhallgatómat és a pingvinemet szorongatva bámultam kifelé az ablakon. Már vagy harmadszorra játszotta le a telefonom a több, mint száz zenémet, amikor álomba szenderültem.*Liam Payne*
Miután elvittem sétálni Sky-t és adtam neki enni, ahogy Kim kérte, felhívtam apám egyik menedzser barátját.
- Haló? - szólt bele Simon.
- Jó napot, Liam Payne vagyok. - kezdtem.
- Igen, apukád mondta, hogy hívni fogsz. A szerződéssel kapcsolatban ugye?
- Igen.
- Rendben, akkor jövőhét pénteken, ha ráértek gyertek be az irodámba. Ott megbeszélünk néhány dolgot és utána aláírhatjátok a szerződést.
- Rendben, akkor pénteken. - mondtam és letettem. Hát ez is el van intézve, szuper.Kényelmesen elhelyezkedtem a kanapén, amikor csöngettek. Szuper, hogy ezek sosem hagynak pihenni. Kelletlenül sóhajtottam, majd felálltam és kinyitottam az ajtót. Odakint Zayn, Louis és Harry állt. Köszöntem nekik, majd beengedtem őket a lakásba.
- Beszéltél Simonnal? - kérdezte Zayn.
- Aha, azt mondta, hogy jövőhét pénteken menjünk be és megbeszélünk pár dolgot, aztán aláírhatjuk a szerződést.
- Niallék mikor is jönnek haza? - jött vissza Louis egy répát eszegetve. Nem is ő lenne.
- Jövőhét szerdán és Kim mondta, hogy nem kéne megenni Sky répáját. - mutattam a zöldségre.
- Bocsi, de éhes vagyok. - rántotta meg a vállát és leült a fiúk mellé a kanapéra.
- És mit fogunk csinálni, amíg ők Rómában vannak? - tette fel a kérdést Harry.
- Jó kérdés. - mondta Lou két falat közt.*Kimberly Tompson*
Ma reggel hat órakor értünk a hotelbe. Körülbelü négy órát aludtam, mert nem voltam fáradt, hiszen átaludtam az ideutat. Kezembe vettem a gitáromat és belefogtam egy új dal irásába. Megpengettem a húrokat, majd leírtam minden egyes hangot. Már egy órája próbáltam összhangba vinni a szanaszét álló hangokat, amikor Niall nyitott be.
- Hát te mit csinálsz? - kérdezte.
- Dalt írok. - mondtam és lefirkantottam a következő hangot, majd elpróbáltam még egyszer. Most talán egy kicsit jobb, de még mindig van mit javítani rajta.
- Hé, Rómában vagyunk, te meg itt ücsörögsz a szobádban és dalt írsz? Nem ér ez rá otthon? - nézett rám értetlenül. Elmondjam neki? Á, úgysem tudom tovább titkolni, előbb vagy utób úgyis kiderül, és inkább tőlem tudja meg, mint mástól. Leraktam az ágyam mellé a hangszert és felnéztem rá. Hát, vágjunk bele!
BINABASA MO ANG
Rossz Döntés/Harry Styles Ff/
FanfictionKimberly Tompson egy átlagos 15 éves, másodikos gimnazista. Harry Styles egyel feljebb jár. Kim és Harry története egy buliban fordul komolyabbra, amikor Harry egy fogadást köt, miszerint egy hét alatt az ujjai köré kell csavarni a lányt. De azt csa...