"Koşma kızım,Simay annecim koşma düşeceksin!"
"Düşmem ki anne ben büyüdüm.Bak bacaklarım büyüdü koşabiliyorum."
"Simay bekle!"
"Koşuyorum ben!!"
"Simayyy!!!!"
Arkama dönmeli miydim?Bilmiyordum ki.Annemin sesi kulaklarımda çınlamıştı.Ama her zaman olduğu gibi neşe,sevgi dolu değil.
Önce yüksek sonra cılız ve bir anda kesilen.Ben ne ara caddeyi atlamıştım bilmiyordum.Ama bir türlü annemin olduğu tarafa dönemiyordum.Yanımdan geçip giden insanların yüzünde endişeyi ve korkuyu görebiliyordum.
Ellerim üşüyordu.Kışın soğuğumuydu bu.Başımı gökyüzüne kaldırdığımda az evvel duran güneş nereye kaybolmuştu?Bu kara bulutlar neden geldiler?
Yavaş adımlarla arkama dönmeye başladığımda göreceğimden deli gibi korkuyordum.
Kalabalıktı hemde çok.Hiçbir şey göremiyordum annem neredeydi?
Bu insanların hepsi yabancıydı ve onlar neye bakıyorlardı?Bu sefer merak ve korku içinde koşmaya başladığımda küçücük yüreğim deli gibi atıyordu.
Kalabalığın hemen önüne geldiğimde küçücük bir aradan annemin elini gördüm.
Avucunda benim kırmızı minik çantam...
Babam almıştı bana onu.Üzerimdeki kırmızı paltomu ve ayakkabılarımıda annem seçmişti.Daha bu sabah giyinip aynanın karşısında kendimi izlemiştim.Sarı uzun saçlarıma ne çok yakışmıştı kırmızı şapkam.
Babam"prensesim"deyip omuzlarına aldığında mutluydum.
Annem,annemin masanın başında hayranlıkla izleyişi gözlerimin önünde...Şimdi yaşadığım neydi?
Kalabalığı anne feryatlarımla yarıp geçtiğimde annem üzerimde ki paltonun rengine bürünmüştü.
Siyah saçları yüzünü örtsede kanı ile ıslatmış ve yüzüne yapışmıştı.
Yanında hemen baş ucuna dizlerimin üzerine düştüğümde canım hiç bu kadar yanmamıştı.
Taşlı asfalta sürten dizlerim umrumdamıydı,değildi...Yeni bir hikaye başka bir kurgu daha can dostlarım.
Umarım beğeneceğiniz bir kurgu olur.
Bu hikayeme bölümler "Adı Melek"için final yaptıktan sonra gelecek bilginiz olsun.Şimdiden haberdar edeyim istedim.
Aklımda o kadar çok şey varki kimi gerçek hayattan kimi benim hayal dünyamdan bu gidişle daha çok hikaye yayınlayacağım gibi görünüyor.
Yorumlarınızı bekliyorum dostlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlık #Wattys2016
ChickLitBen Simay... Siz evsiz kalmak ne demek bilir misiniz? Evsiz derken bir çatı dört duvar değil... Gelin anlatayım "Hayat"neymiş...