Part 2- Partideyim=} Ne o_O

148 17 3
                                    

  Okulda adres sorarak yol bulmuştum. Derslerin çoğunu kaçırmışım. Ve okul bitti. İşte evdeyim. Karanlık ve tek başıma yaşadığım evde... Kimsecikler yok. Duvarlar bana bakıyor ben onlara... -_- Bu geceki partiye hazırlanmalıyım. Ne giysem acaba. Hani bi film vardı böyle bi kız süsleniyoduda partideki herkes ona bakıyordu öyle mi olsam acaba o_O B*kunu çıkardım bende -_- o baloydu. Gardolapı gözden geçirelim. Pantolon, diz altı etek, diz altı elbise çiçekli, gömlek uzun kollu... Devamını saymak istemiyorum -_- Acaba aynı kıyafetle mi gitsem? Favori kıyafetim uzun bir bluz altında dar bir tayt -_- çok basic -_- Hmeen alısveris babamın verdiği 199TL ile bişiler alabilirm pelki.

  Bu kıyafet harika kahverengi uzun saçlarımla ve yeşil gözlerimle uyumlu.... =} Kendimi övmeyi pek severim de =D Pembe ince püsküllü kısa bir elbise... Tabi bunu giymeden önce uzun bir süre kuaförde kalmalıyım.

  Elbise tamam, kuafor tamam , makyaj için eve gitmeliyim. Saat 7.49 olamaz =O daha var -_-

  İşte rumel, birazcık far ve birazcık rujla parlatıcı karışımı...

  Ol LaL La... Bu ben miyim? Bu okula geleli dha bir gün oldu, 1. günümde böle bir hal aldım. 

yanda =] ("HİKAYEDE BEN =D")

  Saat 8.28 =o Hadi yola çıkmalıyım. Vay canına kocaman bir parti. Ve dikkatleri gene çektim =D

  Aslında bu duruma alısabilirim. Lucas'ı yanındaki arkadaşı dürttü =D Bende beğendim =D 

  Lucas bana fal taşı gözlerle bakmaya başladı. Yanıma doğru geldi ve kulağıma =}

-"Harika görünüyorsun" diye fısıldadı. İnanamıyorum  bu çooooooooooook yakısıklı bir bebe ^-^ 

-"Teşekkür ederim" dedim

"İçeri geçelim" dedi. Kafamla olur isareti yaptım. Beraber içeri geçtik. Bana içki ikram etti. Almamak ayıp olurdu tabi. Vay canına içtikçé herseey çok farklı gözüküyor.

  İlk tadı biraz garipti. Ama sonradan içmeye başladım ve kendimi durduramıyorum. Galiba sarhos oluoyrum *_* Lucas'a birşey olmus gibi gözükmüyor. Ama o da içiyor. Kırmızı şarap olsa gerek ^-^ Bunu düşünemiyorum onunla dans ediyoruz ve etrafta bizle birlikte dönüyor gibi oOoOoOoOoOoOo 3 bardakdan bu kadar sarhoş olacağıma inanmazdım. İlk tarihi içkim ve sarhoşluğum....

  Yarım yamalak gördüğüm şeylerden. Hareket ediyorum. Lucas'ın boynundaki kafamla birlikte oOoOo 

-"NeReYe gidiyoruz Lucas?"

-"Odama..." 

  Bunu duyduğumda kafamı kaldırmıstım ama ayakta kalacak halim kalmamıştı. Beynim hala zarar görmemişti ve nefesim alkol kokuyordu. Bu çocukla tanışalı 1 gün oldu ve yıllardır koruduğum kızlığımı harcamaya niyetim yoktu.

-"Oraya olmaz! Eve gitmek istiyorum, eve götür beni!"

  Bedenim bana ihanet ediyordu. Kendimi kaldıracak halim yoktu. Ve odanın kapısına geldiğimizde kendimi geriye doğru ittim. 

-"Lucas bunu yapmak istemiyorum! Bırak beni!"

   Kolları çok kuvvetliydi ve beni odaya doğru sürükledi. Kendimi koruyacak gücüm bile yoktu. Bu kadar tatlı bir çocuğun böyle olduğuna inanamıyordum. İçerisi çok karanlıktı ve beni yatağa doğru fırlattı. Kapıyı da örttü. Etraf çok karanlık. Buna inanamıyorum o_O

Vampirlerin ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin