Karanlıkta etrafıma bakınmaya başlamıştım. Yarım yamalak görebildiklerim. Bunu yapmak istemiyordum. Lanet olsun! Şuan ağlayabilirdim. Ama ağlayamıyorum.
-"Lucas..." dedim çaresizce, başım dönüyordu. Yatak beni kendine çekiyordu. Sarhoşluğun böyle olacağını bilmiyordum.
-"Lütfen, bunu yapma!" dedim gözümden bir damla yas gelmişti. Lucas bana doğru baktı, yüzünde duygularından hiç bir eser yoktu. Aman Tanrım!
-"Ölmek istemiyorum!" diye bağırdım var gücümle. O bir vampirdi. Kendimi yataktan aşağı doğru sürükledim ve iğrençç... Etrafa kusmaya başladım. Bu durumda olmasaydık, bundan utanırdım. Ama şimdi bunun kendi lehime olduğunu düşünmeye başlamıştım. Kustukça bir yandan çok iğrenç bir hisse kapılırken bir yandan da kendimi toparlayacak güce ulaşmıştım.
Sonunda bitmişti. Kafamı kaldırdım ve ağzımdan akan salyaarı bir çırpıda elimle sildim. Bu çok iğrençti. Ayağa kalktım. Lucas olduğu yerde değldi. Sendeleyerek kendimi kapının oraya doğru ilerletmeye çalıştım. Belkide kusmk sayesinde kurtulmuştm. Odanın kapısını açtım. Parlaktı, en azından içerisinden. Şekiller yeni yeni oluşmaya başlamıştı. Mdem bulanıyor ben nasıl? Burdan hemen çıkmalıyım! Heryer kan gölü, herkes birbirini yiyor. Ve hepsinin ölü ceselerden kaldırdığı kanlı yüzleri şimdi bana bakıyor. Aman Tanrım! Şu an yerimde bağırarak heryeri dağıtmak istiyorum. 2 yakışıklı genç bana doğru yaklaştı. Normalde olsaydı kendimi şanslı sayardım ama beni yemek istiyorlar o_O Bedenleri ittiler ve ağızlarındaki kanları elleriyle sildiler. Odaya geri girdim. kapıyı hızlıca kapattım ve kilitledim. Hiç çıkışı olmayan bir kutuda kapana kısılmıştım. Köşeye geçtim ve ağlamaya başladım. Gençler kapıyı tek hamlede yere serdiler. Lütfen lütfen diye ağlamaya başladım. Birisi bana kahkaha atmaya başladı ve yanıma yaraştığı sırada, Lucas o genci boğazından tutup duvara fırlattı. Ve arkasındaki gence git işareti yaptıktan sonra bana döndü. Ses çıkarmaya halim yoktu. Ağlamaktan kızarmış olan gözlerimden hala yaş akıyordu. Bu hale nası geldim ben!!
Beni tuttu ve kaldırdı. Hala çok yakışıklı olduğnu söyleyebilram. Ama o bana ihanet etmişti. Ve başıma daha neler geleceği söz konusu bile değildi. Beni merdivenlerden aşağı doğru indirmeye başladı. Elimi çok sıkıyordu, parmaklarım kırılacak gibiydi. Belkide beni dışarı bırakacaktı. Yanıldım! Karanlık odalara doğru hareket etmeye başladık. Kendimi ne kadar ters yöne çekmeye çalışdıysamda elimi kurtaramadım. Ölcem ben ya =( Burası çok derinde. Kocaman demir kapıyı açtı. Ve beni çekerek yanına getirdi. Kulağıma doğru sessizce fısıldamaya başladı. Bu durumda olmasaydık, bunun çok seksi olduğunu düşünecektim.
-"Bundan zevk almay öğrenene kadar buradasın" ve kolumu tutup beni içeri doğru itti.
-"Lucas, lütfen" kapıyı üzerime büyük bir gürültüyle kapattı. Kirli, soğuk bu odada tek başımayım. Ve kapımda bekleyen bir vampir var. BİR RÜYADA OLMALIYIM!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirlerin Arasında
RomanceSıradan genç bir kızın efsanevi yaşamı... Aşk sandığı şeyin, bir yalandan ibaret olduğunu çok geç fark eden bir kız. Etrafta bu kadar kötü varken şimdi nasıl hayatta kalmalı! Kendi ağzından hikayesiyle.,