Mai jos sunt răspunsurile la Q&A 👇
Cum ți se pare această platformă portocalie ?
Drăguță👍Care este părerea ta despre învățământul romănesc ?
Una foarte proasta😅Care sunt trupele tale preferate?
One direction , 5 S.O.S, Litlle mix, Fifth Harmony , The Vamps🎤Ce cărți vei mai face ?
Criminal , Tim Grey , Wild , Skyler Wockley ,The hunter , etc📚Ce zodie ( în afară de a ta ) îți place , o apreciezi ?
Leu , Săgetător, ( le apreciez cel mai mult , ca apreciez mai multe )🙌Câte listări credeai ca vei avea la această carte ( la început ) ?
0 listări😄Ce carte citești ?
De pe Wattpad " Iubire Periculoasa " și de acasă " Heidi , fetița munților "👓Ce trupe asculți ?
One direction , 5 S.O.S, Litlle mix, Fifth Harmony , The Vamps🎵Care e cântărețul / cântăreața ta preferata ?
Carla's Dreams💪Care sunt obiectele tale preferate , să zicem 5 ?
Tableta , Telefonul , Nutella , Portofelul (cu bani , logic ) și Mâncareaaaaaaa , logic🍔Îți par nebună?
Nici măcar nu te-am văzut în realitate în viața mea ...de unde sa știu dacă ești nebună?🙈Îți plac filmele horror ?
Da👾👻👱Dar cărțile horror ?
Dap.💀👣@BerindeMaya
Ești fată sau băiat ?
Băiat👦Câți ani ai ?
9😊Ce zodie ești?
Varsator👌Care este numele de fată preferat ?
Irina❤ Mai am două , dar ăsta îmi place cel mai multCare este numele de băiat preferat ?
Cosmin🙊Care este materia ta preferată ?
Engleza și Matematica✒✏Ce medie ai avut semestrul trecut ?
FB ( 10 , în cazul celor de gimnaziu și liceu )😀Mersi pentru întrebări !
CITEȘTI
Zodii -Chestii Amuzante [ finalizat ] ✔
AcakEsti plictisit???Această carte minunata iti va inveseli ziua. 23.04.2016 - 13 #altele 29.04.2016 - 8 #altele 2.05.2016 - 5 #altele