* Rugsėjo 1- oji*
Laura patapo mano geriausia drauge. Dėja ji dar nežino apie Zayn, nutariau jai papasakoti apie juodaplauki siandien.
Mane nuvežė iki mokyklos Lauros mama...
Su Laura nuėjome iki jos spintelės, labai nustebau kai supratau, kad mano spintelė salia jos. Staiga visi mokiniai nutilo, Laura suštabdėjo:
- Malik šeima jau čia...
Labai nustebau kai išgirdau Zayn pavardę, o dar labiau nustebau kai pamačiau jį patį. Zayn priėjo arčiau manes ir stipriai apkabino tardamas:
- O, kaip aš pasiilgau taves...
- Aš taves labiau...O kodel tu nesakei, kad tu esi populiarus? - paklausiau.
- Pasakysiu veliau - Zayn tarė ir pabučiavo man į kaktą.
Pažvelgiau i Laura, ji ziūrėjo i mane „pasimetusiu" žvilgsniu. Staiga prie manes priėjo rudaplaukė, garbanotais plaukais mergina:
- Sveikutė, aš Liza.. O tu tikriausiai toji mergina apie kuria Zayn nenustoja kalbėjęs...
Pažvelgiau i juodaplauki, jo zandai buvo gerokai paraude.
- O aš Dzeikobas. - prie manes priėjo Zayn brolis.
- Malonu susipažinti, Liza ir Dzeikobai, aš Džesika. - tariau.
- O kas ta gražuolė?- prie manes pribėgo dar vienas vaikinas ir parodė i Laura.
- Ji mano geriausia draugė, Laura. - pažvelgiau i ją ir ji priėjo prie musu.
- Tai gal einam nes i mus ziuri visa mokykla. - nusijuokė nepazystamas vaikinas.
*Mokyklos kieme*
- Tai.... koks tavo vardas? - pazvelgiau i vaikinuką.
- Aš... na aš Tomas - tarė vaikinas ir pažvelgė i Laura.
- Tai kodėl tu man nepasakei, kad tu populiarus? - tyliai tariau Zayn.
- Mes su Džesi einame pasivaikščioti. - tarė juodaplaukis. Zayn pačiupo mane už rankos ir nusitempė i netoli mokyklos esanti parkelį.
Atsisėdome ant suolelio.
- Džesi..... aš norėjau isitikinti jeigu aš nebuciau populiarus ar su manimi kažkas draugautu...
- Tai aš tau nieko nereiškiu aš tiesiog buvau tau..... - mano akyse pradėjo kauptis ašaros.
- Ne.... Džesi paklausyk, tu man daug ką reiški.- Zayn tarė.....•••••••••••••••••••
Nuotraukoje matote Toma.
VOCÊ ESTÁ LENDO
True love kiss ( Taisoma )
FanficViskas pasikeitė, kai mes su tėvais atsikraustėme į Forksą, kur dangų beveik nuolatos dengia debesys. Šiame miesteliūkštyje lyja daugiau nei bet kurioje kitoje Jungtinių Amerikos Valstijų vietovėje. Aš nepergyvenu to, kad mes palikome Finiksą. Nesup...