20 dalis

479 27 2
                                    

Norėjau pasakyti Zayn, kad ir jis man daug ka reiskia, bet mane sustabdė Tomo balsas:
- Ei, balandėliai, mes turime eiti klasę.
Atsisukau ir pamačiau Liza, Dzeikoba ir Toma su Laura stovincius netoli musu.
- Gerai. - Zayn tarė ir pažiūrėjo i mane savo rudomis akimis.

Kodėl jis toks grazus? - pagalvojau aš.

- Klausykit, mes cia visi nusprendėme savaitagalį varyti pas mane i namus. Norėtum kartu su Džesika? - paklausė Tomas.
- Ok! - tarė juodaplaukis ir pažvelgė i mane.
Aš nustebau, bet linktelėjau jam.
- Gerai, klasės mes jau priėjome...
Tik nenustebkite kai i jus ziurės tiek daug zmoniu. Tiesiog elgites normaliai. - pazvelge i mane ir Laura,Dzeikobas.
Neturėjau ka pasakyti, tad linktelėjau. Dzeikobas pravėrė klases duris ir ileido mane i klasę, o man iš paskos ir visi kiti.
- Panele Dzesika pasidėkite daiktus ir ateikite prisistatyti. - pasakė mokytojas.

O dieve ka man daryti?

- Kaip ir sakiau: nesinervuok ir...
- Ponas Malik, ir ka cia snabzdi i ausi? - nutraukė Dzeikoba mokytojas.
Aš atsistojau pries klase, įkvepiau ir iškvepiau ora, pradėjau klabėti:
- Aš esu Dzesika...
- Atsiprasau, kad pavelavau! - nutraukė mane įėjes i kabineta nepazystamas vaikinas. Eidamas pro mane man mirktelėjo, o aš jam nusišypsojau. Pažvelgiau i Zayn, jis buvo tikrai įniršęs...
- Tagi... kaip sakiau esu Dzesika anksciau as gyvenau Finikse, vasaros pradzioje mes atsikraustėme i Forksa, nes mama norėjo gyventi arciau savo tevu ir sesers... - tariau.
- Šaunu sėsk i suola. - tarė mokytojas. - Siandiena kalbėsime apie vasara ir vasaros linksmybes......
Zayn, gal tu norėtum papasakoti kaip praleidai vasara? - tarė mokytojas.
Juodaplaukis atsistojo, nuėjo prie lentos ir pazvelgės i mane, tarė:
- Vasaros pradzioje aš susipazinau su tokia merginas ji: sauni, juokinga, o svarbiausia ji yra labai grazi. Bet aš turėjau isvaziuoti, nes mano brolis
Dzeikobas ir sesuo Liza pateko i avarija.
- O kas ta mergina? - paklausė „nepažįstamoji".
- Tai yra........ Dzesika. - tarė Zayn.
Visos merginos pazvelgė i mane savo „zudiko" akimis, o vaikinai tiesiog ziurėjo i mane ir man sypsojosi.
Tikrai pasijutau nejaukiai.
Visa diena mane persekiojo mokyniu zvilgsniai...
*Po pamokų*

Eijau i lauka susitikti sukitais, nes mes nusprendėme vaziuoti i gamta labiau susipazinti vienas su kitu.

Staiga as atsitrenkiau i kazka kieto, tik veliau supratau, kad tai ne siena, o tas nepazystamas vaikinas.
- Labai atsiprasau. - tariau.
- Nieko tokio, aš Harry, o tu tikriausiai Dzesika. - nusišypsojo vaikinas.
- Taip tai aš. - nusijuokiau, bet mane nutruakė Zayn balsas:
- Dzesi, mes jau turime eiti.
- Dar susitiksime. - tarė Harry.
Aš tik nusišypsojau.
- Daugiau nebesikalbėk su juo. - tarė įniršęs juodaplakis.

••••••••••••••••••••••
Labai prašau papaišykit keleta nuomoniu apie šia istoriją!!!!
Keleta nuomoniu tikrai padarys mane laiminga. ;-)

True love kiss ( Taisoma )Where stories live. Discover now