~ 1 ~

1.2K 48 1
                                    

Vos sulaikydama ašaras paskutinį kartą pasakau sudie namui kuriame praleidau visą savo vaikystę. Kad atsisveikinimas nebūtų dar sunkesnis, greitai įsėdu į tėvų automobilį. Po kelių minučių, kurios mano nuomone truko amžinybę, mes pagaliau išvažiavome iš kiemo. Paskutinį kartą žvilgteliu į namą kuriame užaugau ir mintyse pasakau sudie. Suspaudusi visus jausmus savyje aš užmiegu atsirėmusi į savo vyresnį brolį Kajų.
Po kelių valandų kelionės, pajuntu kaip mašina stabdydama greitį įsuka į mūsų naujų namų kiemą. Greitai pramerkiu akis. Na, namas didelis, gal net ir per daug didelis  mūsų šeimai, bet tėvai savo naują gyvenimo skyrių norėjo pradėti prabangiai. Nieko nesiskundžiu namas tikrai buvo gražus, bet nežinau ar galėsiu pritapti prie tokios prabangos.
Mano mintis nutraukė nuotaikingas tėčio balsas:
- Kelionės tikslas pasiektas!

- Na ką vaikai šokam iš mašinos ir lekiam apžiūrėti savo naujus namus - nusišypsojo mama.

Vangiai išlipu iš mašinos ir koja po kojos nuslenku paskui mamą, man iš paskos nerangiai išlipa ir Kajus. Lėtai apsidairau aplink, nieko įpatingo, tvora, keletas medžių, bei pora krūmų šalia durų. Reikės daug padirbėti, kad visa tai būtų panašu į jaukius namus. Jau norėjau garsiai pasišaipyti iš šio Adamsu šeimynėlės kiemo, bet staiga mano akis užkliudė juodaplaukis, kuris kito namo kieme pjovė žolę. Man čia pradeda patikti, šypteliu.

Gerai... Įėjus į vidų buvau šokyruota interjero dizainu. Name vyravo šiltų tonų spalvos, taip pat buvo matyti daug medienos akcentų.
Apžiūrėjus kekvieną namo kampą, galiu drąsiai sakyti, kad šis namas yra labai jaukus ir kad netrukus čia jausiuos kaip namie.

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Na tykiuosi jums patiks ši atnaujinta istorijos versija :)

True love kiss ( Taisoma )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora