21 dalis

417 25 0
                                    

- Daugiau nebesikalbėk su juo - tarė įniršęs juodaplaukis.
•••
- Kodėl? - paklausiu.
- Jis man nepatinka! - sušunka Zayn.
*Gamtoje*
- Ar jus matėte koks įniršęs buvo Zayn, kai pamatė mane kalbancia su Harry? - paklausiau, Lauros ir Lizos.
- Tu kalbi apie ta garbaniu kuris pavelavo i pamoką? - paklausė Laura.
- Taip..... - nutėsiau.
- Harry su Zayn buvo geriausi draugai, bet pries vasaros atostogas jie susipyko. - tarė Liza.
- Ir niekas nezino delko.- pratėse Lu. (Dzesika kartais Laura vadina Lu)
- Mhm..... Dzesi gal galėtume pasikalbėti? - Zayn pazvelgė i mane.
Nieko nesakiau ir nuėjau Zayn iš paskos.
Mes nuėjome i nameli( taip Liza pasirūpino, kad mes visi pasiliktume cia visam savaitgaliui) , o poto nuėjome ir i Zayn kambari...
- Klausyk.. del siandienos, aš atsiprasau, man nereikėjo su tavim taip kalbėti. - tarė Zayn.
- Tau jau senai atleista. - syptelėjau.
Zayn mane apkabino, aš irgi ji
apkabinau.
- Gal jau einam? - tariau.
- Gerai. - vaikinas nusijuokė.
Kai mes grizome visi pazvelgė i mus savo „iskripusiais" zvilgsniais. Buvo gan velu, tad visi ėjo miegoti, tik aš ne. Aš vaikščiojau kieme, kol išgirdau Dzeikobo balsa:
- Nesimiega?
- Taip, gal nori prisėsti? - paklausiau Dzeikobo, kai jau buvau besėdinti ant suoliuko.
- Taip zinoma. Naktis nuostabi. Ir mėnulis matosi visas. - tarė jis.
- Gal norėtum paplaukioti? - paklausiau.
- Zinoma..... - Dzeikobas pagriebe mane ir imetė i vandeni, o is paskos ir jis pats.
- Tu mires!! - sušukau ir pradėjau taskytis.
*Namelyje*
- Aciu už puikias maudynes.- tarė Dzeikobas.
- Ne tai tau aciu. - nusijuokiau.
Deja mano juoku užsikrėtė ir Dzeikobas, tik dėja musu juoka nutraukė Toma balsas:
- Ei jūs ten gal galėtumėte tyliau!
- Oi atsiprašome! - sušukome horu.
- Tai gal jau einame miegoti? - paklausė Dzeikobas.
- Gerai... Labanaktis. - nusijuokiau.
- Labos.....
* Rytas*
Pabudau kai pajutau kaip kažkas mane purto.
- Dzesi! Kelkis!- sumisusiu balsu sušuko Laura.
- Kas? - miegodama paklausiau.
- Ten lauke Zayn ir Harry susimušė!- sušuko Lu.
Aš pašokau iš lovos ir bėgte nubėgau prie lauko durų. Norėjau praverti duris, bet man kilo vienas klausimas:
- Del ko jie susimušė?
- Tai zinoma, kad dėl taves!! - sušuko Laura.
- Pala, ką? - pravėriau lauko duris ir pamaciau kaip vienas kita dauzo Zayn ir Harry, o juos bando isskirti Tomas ir Dzeikobas. Liza susiėmusi užgalvos šūkauja, o aš kaip durnelė stovu ir ziuriu i juos.
- Dzesi daryk ka nors!! - sušuko Liza.....

True love kiss ( Taisoma )Where stories live. Discover now