« POV Kelly »
Ik loop over straat met mijn oortjes in. Ik ben op weg naar mijn oom en tante want ik heb beloofd om op te passen op mijn neefje en nichtje. Ik skip door mijn afspeellijst totdat ik bij mijn favoriete liedje kom.
"And now that I'm without your kisses
I'll be needing stitches
I'm tripping over myself
I'm aching begging you to come help
And now that I'm without your kisses
I'll be needing stitches"Klinkt het door mijn oortjes. Ik denk weer aan de musical.ly van Jacob op dit liedje. Ik vind hem wel oké, maar de haat die hij krijgt vind ik ook echt geweldig. Ik moet een beetje in mezelf lachen en let dan weer op het verkeer.
Ik kom bij een druk kruispunt en dan zie ik plotseling een fietser die niet helemaal op het verkeer let. Maar wacht, dat is niet zomaar een fietser, dat is Cailin! Aan de andere kant van het kruispunt komt een auto.
"Cailin! Cailin, kijk ui-", maar het is al te laat.
De auto remt, maar deze slipt nog een stuk door en Cailin botst tegen de auto. Ze valt met fiets en al om en een schreeuwende man komt de auto uit. Ik twijfel geen moment en ren naar haar toe. Tegelijkertijd pak ik mijn telefoon en typ 112 in, voor het geval dit nodig is. Als ik bij haar aankom kniel ik en probeer haar wakker te schudden. De man is ondertussen gestopt met schreeuwen en schelden en zet zijn auto aan de kant.Na een paar minuten wordt Cailin wakker. Ze heeft gelukkig geen zware verwondingen, dus 112 bellen is niet nodig. Ik omhels haar met tranen in mijn ogen en ze probeert op te staan. "Omg ik ben zo blij dat je niet dood bent!" "Ja ik ook!", Cailin lacht een beetje, "maar wat is er nou eigenlijk gebeurd?" Ze kijkt me een beetje verward aan. "Je was niet aan het opletten en toen kwam je hier bij het kruispunt, en de auto-" ik wilde naar de auto wijzen maar deze is nergens meer te bekennen. "In ieder geval, die auto waar je tegenaan bent geknald, remde, maar deze slipte nog een stukje door en jij botste ertegenaan en viel op de grond", zeg ik tegen haar.
Ze kijkt me verschrikt aan. "Pak je fiets, of wat er van over is, dan loop ik met je mee naar huis.Aangekomen bij Cailin's huis, bellen we aan en haar moeder opent de deur. "Wat is er gebeurd?!" vraagt ze terwijl ze verschrikt kijkt naar de enorme bult die ondertussen op Cailin's hoofd is verschenen. Ik leg haar alles uit en uiteindelijk gaat Cailin naar binnen en ik vertrek naar mijn neefje en nichtje. Ze heeft waarschijnlijk een hersenschudding, dus ze zal nu wel op bed gaan liggen en misschien wat slapen.
Ik stuur mijn tante een WhatsAppje dat ik onderweg ben en leg in het kort uit wat er gebeurd was. Ik krijg al gauw een berichtje terug dat ze het begrijpt en dat het prima is dat ik eraan kom.Na het oppassen bij mijn neefje en nichtje ga ik terug naar huis en ik ga meteen naar bed, ik ben kapot.
De volgende ochtend kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat de hele Sappige Bitches volgespamd is. Ik ben helemaal vergeten om gisteren de groepschat te lezen.
Ik scrol door de berichten en lees er snel doorheen, om te kijken of ik niets heb gemist. Eerst gaat het over de picknick plannen, wat ik helaas gemist had, en daarna gaat het opeens over nightcore muziek, toen weer over de picknick en de jongens die daar waren, dan over Cailin en haar vriendje ofzoiets, en dan over een YouTuber.
Wacht wat? Cailin en haar vriendje?? Ik scrol terug naar boven en lees wat er staat.Jehajoli: Ja en toen gingen we dus na het basketballen terug naar de picknick en toen zaten Cailin en Ties daar te zoenen! En geloof ik hebben zij nu iets, maar dat weet ik niet zeker..
Jss.fangirl: Ja geloof het ook. Maar jij was Gio ook aan het fixen hoor!
Jehajoli: Jij en Alex dan!
Jss.fangirl: Okeh, maar Sezio is real mensen!
Jehajoli: Ik weet niet eens of hij me wel leuk vindt, we kennen ze net een middag..
Altijd.jeremy: Stuur hem gewoon een appje Sez! Want je hebt zijn nummer, toch??
Jehajoli: Ik heb een idee, zeg eens een getal tussen de 0 en 100
Reneeee2710: 1
Jehajoli: Als ik 1 like haal op dit screenshot stuur ik mijn crush een appje, deal? (OMG waarom moest je nou weer 1 zeggen)
Reneeee2710: Muahahah DEAL
Jss.fangirl: Hahahah
Oke dus als ik het goed begrijp zijn Benthe, Sezin en Cailin gaan picknicken en daar waren jongens waarmee Benthe en Sezin hebben gebasketbald. En blijkbaar was Cailin daar dus achtergebleven met ene 'Ties' ofzo en dat werd nogal gezellig..
Ohh daar was Cailin vast nog over na aan het denken toen ze op de fiets zat, en toen ze niet oplette, botste ze tegen de auto.
En Sezin en Benthe hebben het ook leuk gehad met Gio en Alex ofzo, ik ken ze niet. Ik besluit te kijken op Sezin's instagram om te kijken of het screenshot er al op staat, en ja hoor. Die like heeft ze vast al gehaald, maar ze is al gaan slapen zag ik onderaan het gesprek in de DM groep. Ik klik op de foto en, wow, al 532 likes! Zoveel likes heeft nog nooit iemand van ons gehaald! Ik like de foto ook en ga vervolgens slapen.
JE LEEST
Sappige Fanfic
عشوائيDit is een fanfic-achtig verhaal over een deel van de Zoes Squad en een deel van de sappige bitches (Insta DM groep ❤️ love jullie) Het is geschreven in POV's Oke veel plezier JA JOE